Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسن عباسی معروفان» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: اکنون ورودی نهاده‌ها و قیمت آن در کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان کشور مشخص است، اما محصول نهایی با قیمت‌های بالا به فروش می رسد که نارضایتی تولیدکنندگان و پرورش‌دهندگان را در پی دارد.

 وی اظهارداشت: به منظور دسترسی تولیدکنندگان به خوراک دام، طیور و آبزیان با قیمت‌های مناسب مقرر شده این اقدام براساس بررسی قیمتی توسط سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان تعیین تکلیف و قیمت‌گذاری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام تصریح کرد: در صورت ابلاغ مصوبه قیمت‌گذاری خوراک دام، طیور و آبزیان در کارخانجات توسط سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، نهاده به طور مستقیم وارد کارخانجات می شود.

وی افزود: به طور حتم عرضه نهاده ها به کارخانجات خوراک دام علاوه بر اشتغالزایی موجب استفاده از بخش عمده ظرفیت تولیدی این کارخانجات خواهد شد به نفع تولید و منافع ملی کشور است.

عباسی معروفان براین باوراست که نهاده باید با نرخ مشخص وارد کارخانجات و با نرخ مشخص به دست تولیدکنندگان و پرورش دهندگان دام، طیور و آبزیان برسد تا آنها متضرر نشوند.

وجود ۸۰۰ هزار تن دانه سویا در کارخانجات روغن‌کشی

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با بیان اینکه به دنبال واردات کنجاله سویا نیستیم، گفت: اکنون بحث ایجاد اشتغال پایدار و استفاده از ظرفیت کارخانجات روغن‌کشی کشور را در دستور کار داریم، بنابراین هدف ما واردات دانه برای تبدیل به روغن و کنجاله است.

وی اظهارداشت:  اکنون بیش از  ۸۰۰ هزارتن دانه در کارخانه های روغن کشی داریم که ۷۸ درصد آن به کنجاله و ۱۸ درصد به روغن تبدیل می شود و تنها چهار درصد آن ضایعات است.

وی با تاکید براینکه ما کمبودی در تامین کنجاله سویا نداریم و نخواهیم داشت، گفت: سیاست وزارت جهاد کشاورزی واردات نیست، اما نیاز است که دانه سویا را برای فعالیت بخش های مختلف تامین کنیم.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی دام و طيور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی دام و طيور وزارت جهاد کشاورزی دام و طيور طیور و آبزیان خوراک دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۵۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،باهدف تسهیل در تولید و رفع موانع،  امروز رئیس کل دادگستری استان از یک واحد صنعتی و اقتصادی بازدید کرد.

در این بازدید چندساعته مشکلات پیشرو مطرح و برروند تسهیل در افزایش میزان تولید کارخانه تاکید شد.

کارخانه روغن نباتی کرمان در حال حاضر بیش از ۴۰۰نفر پرسنل ثابت دارد و سالیانه بیش از ۱۰۰ هزارتن انواع روغن‌های خوراکی را تولید  می کند.

رفع مشکل حمل و  نقل برای انتقال تولیدات موجود در این کارخانه به بازارهای مصرف کشور از مهم‌ترین مواردی بود که امروز رفع شد.

سال گذشته با تلاش و پیگیری دادگستری استان از تعطیلی ۶۵ واحد تولیدی جلوگیری شد و زمینه اشتغال جدید برای هزار و ۴۱۹ نفر نیز فراهم شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت هر شانه تخم‌مرغ به ۶۵ هزار تومان رسید
  • خواص شگفت‌انگیز روغن ماکادمیا برای سلامتی، پوست و مو
  • صادرات ۷۵ تن خوراک آبزیان از لرستان به عراق
  • قیمت بهترین انواع آسیاب قهوه و اکسسوری قهوه
  • نوسان قیمت در محصولات کشاورزی؛ از زمین تا بازار
  • تاکید استاندار خوزستان بر تامین پوشاک مورد نیاز صنایع استان از تولیدکنندگان داخلی
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • دانه ضد آلرژی و ضد التهاب
  • تخصیص ۵۰ کیلوگرم‌کود اوره‌مازاد بر سهمیه به پیمانکاران تکثیری بذر گندم و جو