Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب امتحانات نهایی پایه دوازدهم اندیشیده شده است.

مجید یزدان‌‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب امتحانات نهایی پایه دوازدهم اندیشیده شده است، اظهار داشت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم رشته‌های نظری از امروز 17 خرداد‌ماه به صورت حضوری شروع و تا 16 تیرماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تمامی پروتکل‌های بهداشتی که طی دستورالعمل به شهرستان‌ها و مناطق ارسال شده با همکاری نیروهای جهادی و مردمی، دانشگاه علوم پزشکی، آب و فاضلاب و تمامی سازمان‌های که آموزش و پرورش را همراهی کرده، رعایت و گندزدایی مربوطه انجام شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: مدافعان آموزش (جامعه فرهنگیان) که عوامل اجرایی برگزار کننده امتحانات نهایی هستند در کنار مدافعان سلامت، سالن امتحانی را با فاصله 2 متری دانش‌آموزان از یکدیگر آماده کرده‌اند.

وی با اشاره به رشد 55 درصدی حوزه‌های امتحانی در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، افزود: حوزه‌های امتحانی استان از 139 حوزه به 194 حوزه افزایش یافته تا دانش‌آموزان با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی سر جلسه امتحان حضور یابند.

یزدان‌پناه تصریح کرد: تمامی سالن‌های امتحانی از قبل ضدعفونی شده و درب هر سالن با نصب دستگاه‌های پدالی شرایط را برای ضدعفونی دست‌های دانش‌آموزان فراهم کرده‌ایم که هر روز بعد از پایان هر جلسه امتحان سالن‌ها مجددا ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

وی از اولیا خواست درب سالن‌های امتحانی و درب مدارس تجمع نکنند و افزود: دانش‌آموزان با حداقل پروتکل‌های بهداشتی(ماسک، دستکش، وسایل شخصی) سر جلسه امتحان حاضر شوند.

یزدان‌پناه با بیان اینکه هیچگونه امتحانی حضوری به جزء برای پایه‌های نهم و دوازدهم نداشته‌ایم، گفت: در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی جای هیچگونه نگرانی برای دانش‌آموز و خانواده‌ها نیست.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امتحانات نهایی پروتکل های بهداشتی پروتکل های بهداشتی امتحانات نهایی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۵۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، اعظم گودرزی عصر امروز جشنواره سفیران سلامت منطقه گل تپه، آموزش سلامت را از اهداف هدفمند حوزه تعلیم و تربیت در مدارس خواند و با بیان اینکه نگاه مهارت افزایی آموزشی در این عرصه بسیار اهمیت دارد، اظهار داشت: در بخش تأمین و جذب نیرو، کوشش لازم انجام شده است.

گودرزی افزود: برای تحول در این بخش، رشته بهداشت مدارس در دانشگاه فرهنگیان ایجاد شده است و با اولویت تخصیص و بکارگیری نیروی بومی، این نیاز جدی سازمانی و منابع، پیگیری خواهد شد.

وی تاکید کرد: ایجاد آموزش‌های مهارت محور، یکی از فرآیندهای آموزشی است، خوشبختانه به صورت پایلوت در چند منطقه و حوزه در کشور، اجرای آن کلید خورده است.

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: از ظرفیت و فرصت تعامل نهاد هلال احمر برای این پروسه مطابق با تفاهم نامه‌های که منعقد شده به منظور تربیت مهارتی همکاران و خانواده‌ها، استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: نهضت فعال سازی زیرساخت‌های بهداشتی در مدارس، در دستور اجرا قرار دارد و در بخش بهسازی سرویس‌های بهداشتی با اعتبارات و مشارکت‌های مختلف، اهتمام شده و محقق لازم به عمل آمده است.

گودرزی خاطرنشان کرد: کمک به بهبود تغذیه دانش آموزان از موارد جدی بوده و با این مبنا در دوره جدید نسبت به احیای پوشش شیر مدارس، اهتمام صورت پذیرفته است.

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در خاتمه تصریح کرد: تغذیه سلامت نیز از دغدغه‌های دیگر است و با ساماندهی و پیشبرد مطلوب این مساله چه در بعد و محور آموزش و چه رفتار و چه الگو سازی، تأثیر و نقش تشکل سفیران سلامت بسیار ارزنده است و این مجموعه شایسته است مأموریت خود را ایفا کند.

کد خبر 6088102

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • تمهیدات لازم جهت برگزاری کنکور در شهرستان دیلم اندیشیده شود
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان