Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب وضعیت این شهرستان را قرمز اعلام کرد و از تعطیلی بازارها و مجتمع‌های تجاری آن خبر داد.

محمد احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: با توجه به اینکه اصناف و مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکردند مجبور به اعمال و اجرای محدودیت ها برای حفظ سلامت شهروندان شدیم و از امروز محدودیت های جدیدی اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار هرمزگان، بیان کرد: تمامی بازارها، مجتمع های تجاری، پاساژها و ارزان سراهای سطح شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود. 

فرماندار ویژه میناب، گفت: هر کدام از این اصناف و بازاریان نسبت به این تصمیم کوتاهی کنند با آنان برخورد قانونی خواهد شد. 

احمدی، اظهار کرد: این تصمیم در راستای  دستورالعمل های بهداشتی و سلامت شهروندان اتخاذ شده است. 

وی، تصریح کرد: جلساتی با دهیاران بخش های مختلف این شهرستان گرفته شده و مقرر گردید تمامی روستاها مانند روزهای ابتدایی مبارزه با کرونا هم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و ضمن نظارت بر ورود و خروج، کارگاه های تولید ماسک نیز مجددا راه اندازی گردد.

احمدی، خاطرنشان کرد: از امروز بمدت یکماه برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عزا در سطح شهرستان میناب ممنوع خواهد بود و با برگزار کنندگان بطور قانونی برخورد می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) احمدی‌نژاد در مراسم گرامیداشت حمید بهبهانی

(تصاویر) احمدی‌نژاد در مراسم گرامیداشت حمید بهبهانی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) احمدی‌نژاد در مراسم گرامیداشت حمید بهبهانی
  • عکس/ مراسم عروسی در چادرهای آوارگان در دیرالبلح
  • قطعی برق در برخی شهرستان‌های هرمزگان به علت سیلاب
  • تعطیلی برای همه مدارس سیستان وبلوچستان،نخواهیم داشت
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • فعالیت غیرحضوری مدارس نیکشهر،مهرستان،زرآباد ودلگان
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در همدان
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در همدان
  • لغو تمامی مرخصی های دست اندرکاران آموزش و پرورش
  • رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی و عزا برچیده شود