Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - درراستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش ترددهای غیرضرور هموطنان به شعب و باجه‌های بانکی و ترویج فرهنگ استفاده از روش‌های غیرحضوری، خدمات سامانه تلفن‌بانک پست‌بانک‌ایران توسعه‌یافته و آماده بهره مندی مشتریان می‌باشد.
به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران، اسماعیل عسگری رئیس اداره‌کل توسعه‌بانکداری‌الکترونیک با اعلام این خبر گفت: مشتریان بانک می‌توانند با تکمیل فرم درخواست تلفن‌بانک درشعب و باجه‌های بانکی نسبت به فعال‌سازی آن اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عسگری تصریح کرد: در این سامانه خدماتی نظیر؛ اطلاع از موجودی حساب و کارت متصل به آن، انتقال وجه عادی بین حساب‌های درون بانکی خود و دیگران و انتقال وجه مستمر، انسداد کارت، دریافت صورتحساب و ارسال دورنگار، دریافت شماره شبا، تغییر رمز تلفن‌بانک، پرداخت قبوض ازطریق حساب و کارت متصل به آن، خرید شارژ از اپراتورهای همراه‌اول، ایرانسل و رایتل و همچنین پرداخت کمک‌های مردمی ارائه می‌شود.
وی افزود: امکان انجام عملیات انتقال وجه، پرداخت قبض، خرید شارژ و پرداخت کمک‌های مردمی در این سامانه مختص مشتریان حقیقی بوده و درحال حاضر برای مشتریان حقوقی امکان‌پذیر نمی‌باشد.
رئیس اداره‌کل توسعه بانکداری الکترونیک اعلام کرد: سقف انتقال وجه به حساب دیگران در بخش درون بانکی به صورت روزانه 150میلیون ریال تعیین شده و برای انجام آن رمز یکبارمصرف در قالب پیام‌کوتاه به شماره همراه مشتری که در سامانه بانک تعریف شده باشد، ارسال می‌گردد.
عسگری درپایان تأکید کرد: با توجه به تمهیدات گسترده شبکه بانکی کشور برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش ترددهای هموطنان به شعب و باجه‌ها، توصیه‌ می‌شود مشتریان در شرایط فعلی کشور از اینگونه خدمات استفاده نموده و از مراجعه حضوری به بانک‌ خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانکداری الکترونیک انتقال وجه تلفن بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۵۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک فوری برای درمان دختر یتیمی که دچار سوختگی شده است

دختری ست جوان، چند سال است که پدرش را از دست داده و در کنار مادرش زندگی می کند.ایشان در کودکی به دلیل سهل انگاری وریختن آب جوش  روی دست ها و اندکی از بدن و صورتش دچار سوختگی شده است،چندین سال است تحت درمان می باشد  و با کمک دیگران چندین بار نیز جراحی است در حال حاضر نیاز به ادامه  درمان و خرید مجدد پماد و دارو دارد اما به دلیل نداشتن هزینه نمیتواند درمان را ادامه دهد.

مادر ایشان نیز به بیماری دیابت مبتلا است و برای هر بار خرید دارو بیش از 700 هزار تومان نیاز دارد

مورد دوم:دختر متاهل این خانواده است که به بیماری سلیاک مبتلا شده است و نیاز به مواد غذایی خاص دارد ایشان به دلیل مشکلات روده و معده مدام تحت نظر می باشد و نیاز به دارو و برای پیشگیری از بیماری سلیاک باید مواد غذایی خاصی بخرد.همسرش کارگر است و نمی‌تواند هزینه درمان را تامین کند و نیاز به کمک مالی دارند.

پرداخت انلاین خیریه نسیم وصال

شماره کارت بانک ملت : ۶۱۰۴۳۳۷۸۱۱۴۱۶۲۳۷
شماره حساب بانک ملت: ۵۸۹۸۷۷۱۴۶۵
شماره کارت بانک ملی: 6037997599156198
شماره حساب بانک ملی:  0219934010000
شماره شبا: IR310120020000005898771465  

کد دستوری پرداخت: #52520*6655*

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی برنامه های جذب منابع و پرداخت تسهیلات و کاهش npl تا سطح ۳.۵ درصد
  • دیدار نوروزی مدیران بانک ایران زمین از شعب پایتخت
  • رتبه دوم شبکه بانکی استان قم در پرداخت تسهیلات
  • سود بانکی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟/ بیشترین سود سپرده در کدام بانک پرداخت می‌شود
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • استقبال گسترده و کم نظیر علاقمندان از موزه بانک ملی ایران در ایام نوروز
  • سال۱۴۰۳، سال ارتقاء شاخص های عملکردی بانک کارآفرین
  • کمک فوری برای درمان دختر یتیمی که دچار سوختگی شده است
  • بیشترین سود سپرده در کدام بانک پرداخت می‌شود /سود 100 میلیون سپرده چقدر است؟
  • حساب بانکی این افراد مسدود می‌شود (+ جزئیات)