Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آنتونی استوکس مهاجم پرحاشیه پرسپولیس به قدری برای بازگشت امروز و فردا کرد تا سرخ‌پوشان تهران وادار به شکایت از او شدند. تاریخ انتشار: 08:30 - 17 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۲۱۳

خبرگزاری میزان - آنتونی استوکس، بعد از بازی الشارجه امارات، به بهانه دیدار با خانواده‎‌اش در امارات ماند و با کاروان پرسپولیس به تهران بازنگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که او از همسرش جدا شده بود و فرزندش هم در آن تاریخ اصلا در دبی نبود. عکس‌های پُرحاشیه‌ای که در آن مقطع زمانی از او منتشر شد، این بازیکن را در حال تفریحات مختلف در شهر دبی نشان می‌داد.

همچنین او در این مدت زمان که غیبت غیرموجه در پرسپولیس داشته، دو بار در بریتانیا بازداشت شده است؛ یک‌بار به دلیل پرونده قدیمی کتک زدن همسر سابقش و یک‌بار هم به دلیل تخلف در حین رانندگی. او در همین مقطع زمانی چند بار به باشگاه پرسپولیس پیام داده که بازمی‌گردد، اما خبری از این اتفاق نشد. حالا یک هفته بعد از آغاز تمرینات پرسپولیس، خبر می‌رسد که پرسپولیس به دنبال فسخ قرارداد و دریافت غرامت از استوکس است.

در همین ارتباط مهدی خواجوند مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس به میزان گفت: استوکس به خاطر غیبت‌های غیرموجه‌اش در فیفا محکوم می‌شود و باشگاه پرسپولیس می‌تواند این قرارداد را فسخ کند. این غیبت او مربوط به دوران قبل از تعطیلی مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا است و در مقطع زمانی فعلی، باشگاه پیگیر غیبت او در آن زمان است و غیبت او در دور تمرینات جدید پرسپولیس مدنظر نیست.

وی افزود: از سوی دیگر استوکس نمی‌تواند به موضوع کرونا یا نبود بلیت اشاره کند چون در آن مقطع هیچ‌یک از این مشکلات وجود نداشت و غیبت این بازیکن غیرموجه بود. استوکس بدون هماهنگی و کسب اجازه از باشگاه در تمرینات قبل از عید شرکت نکرد و عکس و فیلم‌هایی هم از او داریم که در آن زمان در دبی به فعالیت‌های مختلف مشغول بود و از حضور در تهران و تمرینات پرسپولیس امتناع کرد.

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: به هیچ‌عنوان غیبت استوکس با اجازه کادرفنی یا هماهنگی باشگاه نبوده است. متاسفانه گاهی اوقات عده‌ای در ایران یا حتی از مسئولان سابق باشگاه فضایی ایجاد می‌کنند یا نکاتی را در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح می‌کنند که حتی خود فردی که طرف دعوا در یک پرونده با پرسپولیس است، نمی‌دانسته و بعد از آن که متوجه شده، به حرف‌های آقایان استناد می‌کند. گاهی همین حرف‌ها بار حقوقی دارد و روند پرونده‌ها را به ضرر پرسپولیس تغییر می‌دهد.

بیشتر بخوانید: علی‌نژاد: هیئت مدیره سرخابی‌ها به زودی ترمیم می‌شود/ رأی فیفا به ضرر ما باشد از ویلموتس به CAS شکایت می‌کنیم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس آنتونی استوکس پرسپولیس باشگاه پرسپولیس غیبت او

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس

با ورود کنسرسیوم بانکی به باشگاه پرسپولیس قرار است تمام نفرات فعلی هیأت مدیره تغییر کنند تا شاید هیات مدیره جدید فکری به حال مشکل مالی سرخپوشان کند.

به گزارش مشرق، واگذاری بلوک سهام ۵۱ درصدی باشگاه پرسپولیس در حالی آخرین مرحله خود را پشت سر می‌گذارد که همچنان مشکلات مالی و قراردادی اعضای تیم پابرجاست.

رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان پایتخت که بارها وعده پرداخت مطالبات بازیکنان را داده بود حالا با چالش اساسی در ادامه فعالیت خود روبروست. او پس از پشت سر گذاشتن حاشیه‌های فراوان در حالی قرار است همچنان به عنوان مدیرعامل فعالیت خود را ادامه دهد که هیأت مدیره این باشگاه پس از واگذاری به بخش خصوصی قرار است در کوتاه‌ترین زمان ممکن تغییر کند تا سرخ‌ها با کابینه‌ای جدید برای نقل و انتقالات تابستانی آماده شوند.

با این حال هیأت مدیره فعلی باشگاه، مجوز مذاکره با اوسمار ویه را برای تمدید قرارداد با پرسپولیس را داده است تا سرمربی برزیلی در صورت توافق مالی با این باشگاه روی کار بیاید.

درویش هم قصد دارد بر خلاف بازیکنانی که در پایان فصل قراردادشان به اتمام می‌رسد امضای تمدید ویه را با پرسپولیس را از این مرد برزیلی بگیرد تا هر اتفاقی در تابستان هم روی کار این مربی تأثیر نگذارد.

از سوی دیگر با ورود کنسرسیوم بانکی به باشگاه پرسپولیس قرار است تمام نفرات فعلی هیأت مدیره تغییر کرده و به احتمال فراوان هیأت مدیره‌ای هفت نفره تشکیل شود تا از تمام ظرفیت انسانی خود در این مجموعه استفاده کنند.

درویش برای حل و فصل مشکلات مالی فصل جاری تیمش منتظر ورود افراد اقتصادی است تا شاید آنها بتوانند راهکاری برای پرداخت حداقل ۱۳۰ میلیارد تومان در یک ماه آینده برای بیش از ۵۰ درصد باقیمانده قراردادهای لیگ بیست و سوم فراهم کنند.

حالا باید دید نقشه‌های مدیریتی درویش برای تمدید قرارداد با ویه‌را و دریافت پول از هیأت مدیره آینده، اتفاق خواهد افتاد یا این باشگاه با تغییرهای هیأت مدیره دچار چالش‌های بیشتری خواهد شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • پیام سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی
  • رئیسی: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • رئیسی: این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس