Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا مرحبا در گفت وگو با خبرنگار ایلنا گفت: رویکرد من همراهی، همکاری و مشارکت تمامی شهروندان از هر گروه و سلیقه ای برای توسعه، پیشرفت و آبادانی شهرستان آستارا است و مسئولان برای ایجاد فضای همدلی و خدمت صادقانه تلاش کنند.

وی گفت: به عنوان یک دانش آموخته علم مدیریت، اعتقاد دارم هرگونه جابجایی و تغییر و تحول در مدیران و در هر سازمانی باید با هدف غنی سازی شغل، رفع مشکلات، ورود افراد قوی، تزریق انرژی نو و بهبود عملکرد سازمان در جهت ایفای هر چه بهتر وظیفه، عمل به ماموریت ها و اهداف سازمانی و بهره وری بیشتر سازمان مربوطه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدیریت شهرستان باید بر اساس عقلانیت و قانون مداری صورت بگیرد و از مجاری قانونی به تخلفات رسیدگی شود.

مرحبا گفت: به پشتوانه رای اعتماد مردم، با قاطعیت و شجاعت در برابر تمام مسائل حاشیه ای خواهم ایستاد و وامدار کسی نخواهم بود .

نماینده آستارا گفت: برخی مسئولان با اظهارات نسنجیده ، آرامش شهرستان را بهم نریزند چرا که بنده دربرابر گرفتن حق مردم کوتاه نخواهم آمد و از حیثیت خانواده شهدا و همه دلسوزان واقعی این شهر دفاع خواهم کرد

منبع: ایلنا

کلیدواژه: قانون مجلس شورای اسلامی مشکلات نماینده آستارا گفتگو با ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۵۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند

کبری علیخانی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در دیدار مسئول امور بانوان نظام مسائل کشور گفت: متاسفانه در گذشته مسائل اصلی بانوان جامعه به کنار گذاشته می‌شد و موضوعاتی مطرح می‌شد که در اولویت این جامعه نبود، اما اکنون با تدوین سند تحول حوزه بانوان و خانواده موضوعات و مسائل اصلی بانوان شناسایی شده است.

وی اضافه کرد: برای حل مشکلات حوزه بانوان باید از از تمامی ظرفیت‌های اجرایی و علمی کشور استفاده کرد و با بهره گیری از هیات‌های اندیشه ورز مردمی به دنبال راهکار‌های عملی و میدانی باشیم.

علیخانی با بیان اینکه برای رصد و بررسی مسائل حوزه بانوان باید از ظرفیت نیرو‌های متخصص با تجربه کاری بهره‌مند شد، ادامه داد: بانوانی که در حوزه‌های مختلف دارای تجربه و تخصص هستند باید در راس برنامه ریزی و تصمیم سازی حوزه بانوان و خانواده قرار گیرند.

به گفته مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین، آموزش مهارت‌های زندگی از نوجوانی تا چند سال اول پس از ازدواج یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که می‌تواند به توانمندی افراد در جامعه کمک کرده و زندگی مشترک زوجین را از آسیب مصون دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند
  • بازارچه میوه و تره بار ایلام زودتر احداث شود
  • وزیر صمت در قیمت‌گذاری پژو پارس از خود سلب مسئولیت کرد‌
  • وجود برخی مشکلات و مسائل موجود در مرز پرویزخان
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • اگر کسی گمان می‌کند می‌تواند یکی از یگان‌های ارتش را تحریم کند، من با تمام قدرتم با او خواهم جنگید