Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد شهلی بر روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: نشست‌های متعددی برای بررسی پروژه‌های کشاورزی و شیلاتی شرکت کشت و صنعت مکران در منطقه گوردیم کنارک با مسوولان مختلف برگزار شده است. 

وی افزود: استاندار سیستان و بلوچستان در بازدیدهای مختلف از زحمات مدیران و سرمایه گذاران شرکت کشت و صنعت مکران قدردانی کرده و پیگیر مسائل و مشکلات آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستان‌های چابهار و کنارک برای تسریع در اجرایی شدن پروژه‌های قابل اجرا بویژه طرح‌هایی که با همکاری و مشارکت شرکت کشت و صنعت مکران در حال اجراست با تمام توان همکاری می‌کنند.

وی با قدردانی از مسوولان و سرمایه گذاران بخش شیلاتی حاضر در منطقه جهت راه‌اندازی مجتمع پرورش میگو و پرورش ماهی در قفس در قالب شرکت کشت و صنعت مکران، خاطرنشان کرد: برنامه‌های این شرکت برای اشتغالزایی و در راستای شعار سال «جهش تولید» احداث جاده دسترسی ساحلی روستای پزم به منطقه گوردیم به طول ۲۶ کیلومتر، اختصاص ۷۵۰ هکتار زمین از اراضی در اختیار شرکت جهت احداث مجتمع پرورش میگو و نصب تجهیزات پرورش ماهی در قفس است.

شهلی بر گفت: چابهار و کنارک به سبب آب و هوا و خاک حاصلخیز برای کشت‌های گلخانه‌ای بسیار مناسب است و می‌تواند در مدت کوتاهی سوددهی لازم را برای سرمایه‌گذار به ارمغان آورد و برای مردم منطقه نیز مؤثر باشد.

وی ادامه داد: مجتمع کشت و صنعت مکران به اشتغال و تولید کمک می‌کند و نقش مؤثری در محرومیت زدایی و توسعه سواحل مکران دارد.

برچسب‌ها پرورش ماهی سیستان و بلوچستان کنارک سازمان شیلات ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پرورش ماهی سیستان و بلوچستان کنارک سازمان شیلات ایران پرورش ماهی سیستان و بلوچستان کنارک سازمان شیلات ایران پرورش ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۵۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال فعالسازی هزار و ۹۶۰ واحد صنعتی راکد هدفگذاری شد

مقیمی معاون وزیر و رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، درباره برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه احیای واحدهای راکد کشور، گفت: مهم ترین رویکرد این وزارتخانه در راستای ظرفیت‌بخشی به واحدهای صنعتی است که زیر ۵۰ درصد ظرفیت خود در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه در مجموع برای احیا و افزایش ظرفیت حدود پنج هزار و ۲۶۰ واحد راکد و با ظرفیت پایین در سال جاری برنامه ریزی شده است، افزود: سال ۱۴۰۲ در بخش احیای واحد های راکد هزار و ۸۱۱ واحد صنعتی در کشور به چرخه تولید بازگشت.

وی با اشاره به اینکه طی سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ روند بهره برداری از واحدهای صنعتی در شهرک های صنعتی کشور حدود ۱۱ درصد افزایش داشت، افزود: ۴۷ هزار واحد صنعتی در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری رسید و سال ۱۴۰۲ این رقم به بهره برداری ۵۳ هزار واحد در شهرک های صنعتی افزایش یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • امسال فعالسازی هزار و ۹۶۰ واحد صنعتی راکد هدفگذاری شد
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان آماده بهره برداری
  • افزایش خروجی سد زاینده‌ رود برای آبیاری مزارع کشاورزان+ جزئیات
  • خروجی سد زاینده‌رود افزایش یافت
  • بهره‌برداری از مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان