Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@19:18:32 GMT

لحظه وحشتناک بلعیده شدن خانه‌ها بر اثر رانش زمین

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۵۷۸۳

لحظه وحشتناک بلعیده شدن خانه‌ها بر اثر رانش زمین

‍‍‍‍‍‍

 یکی از خطراتی که همیشه جان انسان را مورد تهدید قرار می‌دهد رانش زمین است. ساخت و ساز عده‌ای سودجو به همراه تعدادی ناآگاه در حریم رودخانه‌ها یا سواحل موجب می‌شود تا سالیانه تعدادی قربانی خشم طبیعت شوند. ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه بلعیده شدن چندین خانه مسکونی در حادثه رانش زمین در شهر ساحلی «آلتا» در کشور نروژ را به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این ویدئوی هولناک که توسط یک شاهد عینی تهیه شده نشان می‌دهد که بر اثر رانش زمین چند خانه به سمت دریا حرکت کرده و غرق می‌شوند. در این ویدئو مشاهده می‌شود که با رانش زمین این خانه‌های مسکونی نیز مانند پَرِ کاه از جای خود حرکت کرده و به سمت دریا سرازیر می‌شوند. سپس با حرکت آب دریا به سمت ساحل این خانه‌ها روی آب شناور می‌شوند. لحظاتی بعد و با شدت رانش زمین این خانه‌ها غرق می‌شوند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی نروز دست کم ۸ خانه مسکونی در این حادثه طبیعی تخریب شدند. بنا به این گزارش این رانش زمین در مساحتی به طول ۸۰۰ متر و عرض ۴۰ متر رخ داد. خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از ساکنان محلی آسیب وارد نشد.

این ویدئو نخستین بار توسط کاربری با نام «فردریک درابلوس» در توئیتر منتشر شده بود. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۳.۵ میلیون بازدیدکننده داشته و ۳۹۰۰۰ بار نیز بازنشر شده است.     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رانش زمین پارسی خبر غرق شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۵۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت وحشتناک یک فیل خشمگین را ببینید



منبع:تابناک

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بلند کردن کامیون گردشگران توسط یک فیل (فیلم) لحظه هولناک حمله فیل خشمگین به خودرو گردشگران / واکنش راهنمای تور را ببینید (فیلم) لحظه حمله دو شیر به فیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • این ربات از زیر دریا خبر می‌دهد
  • لحظه انفجار وحشتناک یک مسجد در تبریز
  • قدرت وحشتناک یک فیل خشمگین را ببینید
  • لحظه وحشتناک ترکیدن لاستیک اتوبوس
  • فیلم| بلعیده شدن پژو ۲۰۶ در فرونشست زمین
  • رانش زمین در سردشت خسارت برجای گذاشت
  • رانش زمین درسردشت 3 میلیارد تومان خسارت بر جای گذاشت
  • (ویدئو) تصاویر عجیب و هولناک از بلعیده شدن پژو ۲۰۶ در کرج
  • خسارات رانش زمین در سردشت
  • (ویدیو) بلعیده شدن پژو ۲۰۶ در فرونشست زمین