Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@14:30:40 GMT

کلاس‌اولی‌ها از مرداد سنجش می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۵۸۵۷

کلاس‌اولی‌ها از مرداد سنجش می‌شوند

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،رئیس اداره آموزش استثنایی آموزش و پرورش استان زنجان  با اشاره  به اینکه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان از مردادماه آغاز می‌شود گفت: فرآیند سنجش نوآموزان بدو ورود به مدرسه در سال‌جاری، با توجه به شیوع ویروس کرونا متفاوت‌تر از سال‌های قبل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: با توجه به شرایط موجود و لزوم رعایت نکات بهداشتی سنجش نوآموزان بدو ورود به مدرسه، فعالیت پایگاه‌های سنجش سلامت نوآموزان از مردادماه آغاز خواهد شد.

رئیس اداره آموزش استثنایی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به افزایش تعداد پایگاه‌های سنجش سلامت نوآموزان در زنجان، افزود: پایگاه‌های استان زنجان در سال‌جاری از ۸ مورد به ۱۵ پایگاه خواهد رسید.

باغبانی گفت:سال گذشته روزانه ۴۲ نفر از نوآموزان در این طرح ارزیابی می‌شدند که این آمار در سال‌جاری به ۲۰ نفر کاهش می‌یابد و همراه هر دانش‌آموز یک والد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند در محل سنجش حضور یابد و فاصله زمانی ارائه خدمات به نوآموزان از یک ربع به نیم ساعت افزایش می‌یابد.

او افزود:پیش‌بینی می‌شود در سال‌جاری تعداد ۱۴ هزار و ۵۰۰ نوآموز پایه اول در استان زنجان مورد سنجش قرار گیرد.   انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح سنجش کلاس اولی ها دانش آموزان استان زنجان سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ۱۶هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال‌وبختیاری، گفت: تا به حال از میان ۱۸ هزار نوآموز پایه اول استان، نزدیک به ۱۶ هزار نوآموز فرایند نوبت گیری و سنجش خود را انجام داده‌اند.

عباس داوطلب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: در راستای سیاست‌های تحولی آموزش و پرورش استثنایی و خدمت به مردم استان چهارمحال و بختیاری سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان سال‌جاری با رویکرد جدید از آذر سال گذشته آغاز شد و تا پایان اردیبهشت سال‌جاری ادامه دارد.

وی افزود: پس از پایان سنجش جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان کار توانبخشی و آموزش یک نفر فرد مؤثر در خانواده برای نوآموزان و دانش آموزان دارای محدودیت با حضور مربیان متخصص به صورت تکمیلی آغاز خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال‌وبختیاری افزود: تا به حال از میان ۱۸ هزار نوآموز پایه اول استان، نزدیک به ۱۶ هزار نوآموز فرایند نوبت‌گیری و سنجش خود را انجام داده‌اند، بنابراین از والدین دارای فرزند چهار سال به بالا بالاخص نوآموزان بدو ورود به مدرسه که تا به حال برای ثبت‌نام سنجش فرزند خود اقدام نکرده‌اند، هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام و آغاز فرایند سنجش فرزند خود به دو سامانه http://My.medu.ir یا http://Gov.ir مراجعه کنند.

وی گفت: در رویکرد جدید سنجش، دیگر خبری از پایگاه‌های سنجش موقتی در استان و به‌کارگیری نیروهای آزاد جهت انجام فرایند سنجش نیست، بلکه در رویکرد جدید، نیروهای دوره دیده در ۱۶ مرکز جامع سنجش، آموزش، توان بخشی و مداخله بهنگام رشدی_ تربیتی ثابت و همیشگی با تجهیزات لازم آموزشی و توانبخشی، به سنجش نوآموزان و دانش‌آموزان می‌پردازند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال‌وبختیاری افزود: در هر منطقه آموزشی استان، یکی از این مراکز جامع سنجش را ایجاد شده است و هر کدام از مراجعه‌کنندگان به سامانه‌های مذکور پس از انجام ثبت‌نام می‌توانند با توجه به محل زندگی خود محل سنجش فرزندشان را از میان این ۱۶ مرکز جامع انتخاب کنند و سپس مکان دقیق این مراکز را دریافت کنند.

کد خبر 744942

دیگر خبرها

  • سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ۱۶هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۱۰۰۰ نفر از نوآموزان کرمانشاهی در طرح سنجش سلامت شرکت نکرده‌اند
  • اجباری بودن سنجش برای نوآموزان پایه اول دبستان
  • پایان اردیبهشت آخرین فرصت انجام سنجش سلامت نوآموزان
  • «سنجش سلامت» نوآموزان کرمانی تا پایان اردیبهشت انجام می شود
  • پایان اردیبهشت؛ آخرین مهلت سنجش سلامت نوآموزان
  • پایان اردیبهشت، آخرین مهلت سنجش نوآموزان/ پیش بینی ثبت نام ۶۷ هزار کلاس اولی در استان کرمان
  • پایان اردیبهشت، آخرین مهلت سنجش سلامت نوآموزان
  • اخذ ۶۶ کد برای مراکز جامع سنجش نوآموزان خراسان رضوی
  • تاییدیه سنجش سلامت برای ثبت‌نام پایه اول الزامی است