Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمایت غیرمستقیم مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک از پست های مروج خشونت ترامپ موجب عصبانیت کارمندان فیس بوک شده و وی قول داده در سیاست‌های این شرکت بازنگری کند.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، در حالی که توئیتر پست‌های مروج خشونت و دروغ پردازانه ترامپ را حذف می کند، فیس بوک این مطالب را بدون کوچک ترین مشکلی منتشر می کند و همین مساله باعث اعتراض شدید کارمندان فیس بوک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاکربرگ هفته قبل در واکنش نسبت به این اعتراض‌ها مدعی شد، علت عدم حذف مطالب یادشده، ضرورت اطلاع عموم مردم از نظرات و مواضع رئیس جمهور است. اما با توجه به انتقاد کارکنان فیس بوک، زاکربرگ از یک برنامه هفت بخشی برای بازنگری در سیاست‌های این شبکه اجتماعی خبر داده است.

 

بر همین اساس شیوه تصمیم گیری فیس بوک در مورد پست های مختلف تغییر کرده و تغییراتی در برخی محصولات این شرکت ایجاد می شود. وی همچنین وعده داده که در فیس بوک شفاف تر عمل می کند و از تنوع بیشتر، حضور و انتشار دیدگاه های متنوع استقبال می کند. زاکربرگ همچنین قول داده که موضوعات مربوط به حقوق بشر را جدی تر بگیرد.

سه حوزه مهمی که قرار است مورد بازنگری زاکربرگ قرار بگیرند عبارتند از تهدید دولت به استفاده از زور، سرکوب رأی دهندگان به علت شیوع ویروس کرونا و ضرورت یا عدم ضرورت درج برچسب هایی در ارتباط با نقض قوانین فیس بوک در زمان ارسال محتوا.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فیس بوک ترامپ خشونت مارک زاکربرگ فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۵۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ابلاغی اصلاح الگوی کشت در استان نیازمند بازنگری کشوری است

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش حصار ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در کهگیلویه و بویراحمد که ده درصد منابع آبی کشور را در اختیار دارد، کشت برنج به صورت معیشتی مسئله اجتماعی مهمی است.

وی بیان داشت: برنامه اصلاح الگوی کشت، یک ضرورت اجتناب ناپذیر و امری فراقوه‌ای است.

حصار تصریح کرد: در دولت جدید به اجرای برنامه اصلاح الگوی کشت همت گمارده شده و دو طرح مهم کشت قراردادی و جهش تولید در دیمزارها با هدف ایجاد مزیت نسبی و اقتصادی کردن کشاورزی در این فرایند قرار می‌گیرند.

وی افزود: از رویکردهای مهم این برنامه توسعه کشت گیاهان دارویی و روغنی، کاهش میزان مصرف آب و افزایش ضریب نفوذ دانش است.

کد خبر 6084513

دیگر خبرها

  • ضرورت بازنگری در ضوابط استقرار مراکز دفن نخاله‌های ساختمانی
  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • شوک بزرگ درباره حقوق ۱۴۰۳/ دریافتی کارمندان و کارگران کاهش می‌ یابد؟
  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد
  • افزایش دستمزد کارگران در مقایسه با کارمندان بیشتر بود
  • برنامه ابلاغی اصلاح الگوی کشت در استان نیازمند بازنگری کشوری است
  • با تعطیلی پنجشنبه‌ها حقوق کارگران و کارمندان کاهش می یابد؟
  • بازنگری ۲۱۰ استاندارد ملی در خراسان جنوبی
  • طرح جامع مدیریت پسماند شهر‌های استان خوزستان بازنگری شود
  • برنامه زیست عفیفانه برای کارمندان/ارایه تسهیلات برای زنان