Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@13:01:56 GMT

۴فوتی در جاده های زنجان/۲۵نفر براثر تصادف فوت شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۵۹۳۷

۴فوتی در جاده های زنجان/۲۵نفر براثر تصادف فوت شدند

سرهنگ عباس مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: ساعت ۱۸.۳۰ روز جمعه برخورد یک دستگاه کامیون ماک با یک دستگاه سواری و در ادامه برخورد یک دستگاه سواری دیگر با آنها در آزاد راه زنجان به قزوین کیلومتر ۷۰ نیز سه فوتی و دو مصدوم برجای گذاشت.

وی علت وقوع این تصادف را توجه نکردن به جلو از جانب راننده کامیون اعلام کرد و گفت: شدت تصادف بسیار بالا بود و سه نفر از سرنشینان در دم فوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان زنجان، گفت: همچنین بامداد روز شنبه ساعت دو برخورد رخ به رخ یک دستگاه سواری پراید با یک موتور سیکلت در محور زنجان به دند ی یک فوتی برجای گذاشت.

مظفری علت وقوع این تصادف را انحراف به چپ از جانب راننده پراید عنوان کرد و گفت: طی خردادماه سال جاری تصادفات در جاده‌های استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

وی به آمار تصادفات فوتی در جاده‌های استان زنجان طی سال جاری اشاره کرد و گفت: از آغاز سال تاکنون ۲۵ نفر در جاده‌های استان براثر تصادف فوت شدند.

کد خبر 4942025

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف رئیس پلیس راه زنجان ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان سالروز ارتحال امام خمینی آتش سوزی قزوین ایلام امام خمینی ره بیرجند سانحه تصادف ستاد مقابله با کرونا یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   حمید محبوبی افزود: بامداد امروزدوشنبه در محور ارومیه به مهاباد، سواری پژو از جاده منحرف، واژگون و با گاردریل برخورد کرد.

او افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات حیدرآباد نقده بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

 محبوبی تصریح کرد: این حادثه ۴ مصدوم و ۱ فوتی داشت که بعد از رهاسازی با استفاده از ست هیدرولیک خودروی نجات و انجام اقدامات اولیه مصدومین به مرکز درمانی منتقل شدند و فوتی حادثه تحویل مراجع ذی صلاح شد.

 

دیگر خبرها

  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  
  • یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد
  • هدفگذاری برای کاهش سالانه ۱۰ درصدی فوتی‌های تصادفات