Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون تکواندو ایران خواهان دریافت میزبانی آنلاین دوره کوچینگ مربیگری بین‌المللی تکواندو شد. ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نخستین دوره بین‌المللی کوچینگ سطح یک طی روزهای 3 و 4 اسفندماه سال گذشته به میزبانی ایران توسط فدراسیون جهانی تکواندو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره‌ پیش نیاز حضور در دوره مربیگری سطح دو بود و مربیانی که موفق به پشت سر گذاشتن آن شدند برای دو سال مجوز مربیگری در مسابقات قهرمانی آسیا و تورنمنت‌های گرید G1 و G2 را کسب کردند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا، فدراسیون جهانی تکواندو قصد برگزاری دوره مربیگری سطح دو را به صورت آنلاین دارد و ایران در حال رایزنی برای دریافت میزبانی این دوره است. اتفاقی که با توجه به رضایت فدراسیون جهانی از میزبانی ایران در اسفندماه سال گذشته، شانس فدراسیون تکواندو کشورمان را برای دریافت میزبانی آنلاین دوره مربیگری سطح دو نیز افزایش داده است.

نکته مهم و پراهمیت این دوره مربیگری پشت سر گذاشتن آن توسط مربیان ملی برای حضور در مسابقات جهانی و گرندپری است.

 

برگزاری نخستین دوره مربیگری آنلاین از سوی فدراسیون جهانی تکواندو/ احتمال تدریس خلیفه


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تکواندو ایران تکواندو فدراسیون تکواندو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو ایران تکواندو فدراسیون تکواندو تکواندو ایران تکواندو فدراسیون تکواندو فدراسیون جهانی دوره مربیگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۵۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات از ۴ اردیبهشت آغاز می شود. در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد.

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان میباشد که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز می باشد و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

کد خبر 6085690

دیگر خبرها

  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • راز ظهور قدرت ایران در نظم نوین جهانی
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • ایران در انتظار اعلام رسمی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای تایید سهمیه المپیک
  • برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی و سواد رسانه به میزبانی صومعه سرا
  • ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد