Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد. تاریخ انتشار: 09:00 - 17 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۵۱۹

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با میزان گفت: در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل مرزن آباد تا پل دزبن در برخی از مقاطع و هراز مسیر شمال به جنوب محدوده شاهاندشت ترافیک سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تردد در محور فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت وبرگشت) روان است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور‌ها اظهار کرد: ترافیک در آزادراه قزوین – کرج - تهران حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک و در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع سنگین است.

بیشتر بخوانید: واژگونی مینی بوس در جاده امام رضا (ع)

وی ادامه داد: در برخی از محور‌های استان مازندران بارش باران گزارش شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترافیک پلیس آخرین وضعیت ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۵۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

در پایان موج اول سفرهای نوروزی، اگر قصد بازگشت از سفر دارید، بهتر است از وضعیت ترافیکی و آب‌و‌هوایی آگاه شوید، تا سفر راحت‌تر و کم‌خطرتری پیش رویتان قرار گیرد.

به گزارش «تابناک»؛ با این مقدمه با شماییم با چکیده اخبار وضعیت راه‌های کشور و وضعیت جوی مسیر‌ها و شهر‌های کشور در روز جاری تا اگر خود قصد سفر دارید یا عزیزانتان قصد دل سپردن به جاده در مسیر‌های دور و نزدیک را دارند، بتوانید با اطلاع از وضعیت ترافیکی و آب‌و‌هوا، با ایمنی کامل سفر کرده یا در صورت امکان، با تغییر مسیر یا زمان سفر و یا حتی مقصد مسافرت، از خطراتی که در کمین نشسته، پرهیز کرده و تعطیلات خوشی را پیش روی داشته باشید.

آخرین وضعیت ترافیک

سرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز مدیریت ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۵۸۵ نفر از هموطنان در تصادفات شهر‌ها و جاده‌ها جان خود را از دست دادند.

وی افزود: عمده تصادفات در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، اصفهان، خوزستان و خراسان رضوی بود. با توجه به وسعت جاده‌های این استان‌ها رانندگان از ایستگاه‌های بین راهی که برای استراحت پیش بینی شده حتماً استفاده کنند و بعد ادامه حرکت داشته باشند.

شیرانی گفت: علت عمده تصادفات خستگی و خواب آلودگی و خروج از جاده و واژگونی بوده است، همچنین سرقت غیر مجاز سبقت غیر مجاز ۲ عامل اصلی در بروز حوادث است.

وی ادامه داد: ۸۲ درصد کل حوادث در جاده‌های کشور ناشی از سرعت و سبقت غیرمجاز مجاز خستگی خواب آلودگی و عدم توجه به جلو است که برای سرعت و سبقت غیرمجاز که نتیجه تعجیل رانندگان در رسیدن به مقصد است و با توجه به اینکه آمار زیادی از حوادث را به خودش اختصاص پلیس برنامه ویژه‌ای برای برخورد با این تخلفات دارد و اصلی‌ترین برنامه بحث سرعت متوسط در جاده‌ها که در حال انجام است.

شیرانی گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است که روزانه ۲۶ میلون تردد می‌شود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد کاهش داشته که این کاهش ناشی از شرایط نامساعد جوی در روز‌های ابتدایی سال بوده است و همچنین بیشترین پیک تردد در جاده‌های کشور مربوط به به ۷ فروردین بوده است.

ور در خصوص وضعیت ترافیکی محورهتی مواصلاتی کشور گفت: محور‌های مواصلاتی استان‌های سراسر کشور باز او تردد در حال انجام است و عمده سنگینی ترافیک در جاده چالوس و آزادراه تهران شمال است که با توجه به ظرفیت پایین جاده در طول روز با ترافیک سنگین مواجه می‌شود و توصیه می‌شود برای سفر به استان‌های شمالی از محور‌های جایگزین هزار، فیروزکوه و قزوین _رشت تردد کنند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور همچنین در خصوص اعمال محدودیت گفت: در روز‌های پرتردد مسیر جنوب به شمال چالوس و آزادراه تهران شمال به سمت جاده‌های شمالی یک طرفه می‌شود که بستگی به حجم ترافیک دارد. امروز مسیر جنوب به شمال جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یکطرفه می‌شود.

 

آخرین وضعیت آب و هوا

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در برخی نقاط استان‌های اردبیل آذربایجان غربی و شرقی، غرب کردستان شمال زنجان، استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی در ساعاتی از روز رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید در نقاط سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می‌شود.

پنجشنبه در نواحی مرکزی برخی نقاط شمال شرق و شرق استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و جمعه در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، برخی نقاط استان‌های یزد، کرمان؛ و همچنین شنبه در برخی نقاط استان فارس و شمال غرب و یکشنبه در برخی مناطق فارس کرمان ارتفاعات البرز و استان‌های غربی خزر بارش خواهیم داشت.

امروز در نوار شمالی کشور و تا روز شنبه در شرق کشور وزش باد شدید در مناطق مستعد گاهی همراه با گردوخاک پیش بینی می‌شود. خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان تا جمعه مواج است.

وضعیت جوی استان‌های کشور برای امروز و روزهای آینده این گونه پیش‌بینی می‌شود؛

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • وضعیت جاده‌ها/ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • ◄ آخرین وضعیت راه های کشور؛ ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۹ فروردین/ترافیک سنگین در چالوس و محور تهران-شمال
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • ترافیک در این محورها شمالی سنگین است
  • ترافیک سنگین در جاده های شمال
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز + آخرین وضعیت جاده‌ها
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • وضعیت راه‌های کشور؛جاده چالوس، هراز و آزادراه تهران– شمال یکطرفه شد