Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@23:19:06 GMT

امتحانات پایه نهم در هرمزگان غیرحضوری شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۶۰۰۴

امتحانات پایه نهم در هرمزگان غیرحضوری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه رکن الدینی بیان داشت: امتحانات دانش‌آموزان پایه نهم متوسطه در هرمزگان از ١٨ خرداد غیر حضوری برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این تصمیم در راستای حفظ سلامتی دانش‌آموزان و رفع دغدغه و نگرانی خانواده‌ها با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان، اتخاذ شده است.

رکن الدینی خاطرنشان کرد: همچنین در زمینه امتحانات دانش آموزان پایه دوازدهم متوسطه، لازم به ذکر است که این امتحانات به صورت نهایی و همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و امکان برگزاری غیرحضوری آن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس امتحانات پایه دوازدهم در هرمزگان به صورت حضوری و با رعایت دقیق تمامی پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک در راستای حفظ سلامتی دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

کد خبر 4942027

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری هرمزگان امتحانات نهایی ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان سالروز ارتحال امام خمینی قزوین آتش سوزی ایلام امام خمینی ره بیرجند سانحه تصادف ستاد مقابله با کرونا دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان استفاده از تک‌ماده در ۴ امتحان نهایی

به گزارش همشهری آنلاین، محمود امانی طهرانی دبیرکل شورای عالی آموزش‌ و پرورش درباره امکان استفاده تک‌ماده در امتحانات نهایی دانش‌آموزان گفت: در گذشته اعلام شد که دانش‌آموزان در ۲ درس با امتحانات نهایی و ۲ درس با امتحانات غیرنهایی می‌توانند از تک‌ماده استفاده کنند.

وی افزود: پس از مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی و برگزاری امتحانات نهایی در ۳ سال دوره متوسطه دوم، استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی ممکن شد.

برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ اعلام شد + جدول | ارائه نمونه سوالات به دانش‌آموزان از هفته آتی

امانی طهرانی متذکر شد: ضوابط استفاده از تک‌ماده در آیین‌نامه آموزش دوره دوم متوسطه مشخص شده است که ۲ درس از امتحانات نهایی و ۲ درس در امتحانات داخلی مدرسه بود، اما اکنون همه امتحانات از داخلی به نهایی تبدیل شده است و امکان استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی فراهم است.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش بیان کرد: بسیاری از مصوبات اخیر درباره ایجاد سابقه تحصیلی در جهت تسهیل مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

اگر دانش‌آموزی حداکثر در ۴ عنوان درسی نمره ۷ و بیشتر کسب کند و معدل کل وی نیز حداقل ۱۰ باشد، فارغ‌التحصیل شناخته می‌شود.

کد خبر 845092 منبع: تسنیم برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش مدرسه و مدارس امتحان - امتحانات دانش آموز

دیگر خبرها

  • افزایش قبولی دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری با تاثیر سوابق
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • شرایط استفاده دانش آموزان از " تک ماده " امتحانات نهایی
  • دانش‌آموزان در ۴ درس می‌توانند «تک ماده» کنند
  • شرایط استفاده دانش‌آموزان از "تک‌ماده" امتحانات نهایی
  • امکان استفاده از تک‌ماده در ۴ امتحان نهایی
  • مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است
  • برگزاری آزمون شبه‌نهایی پایه دهم و یازدهم برای اولین‌بار
  • آزمون‌های شبه نهایی کاملاً مشابه آزمون‌های نهایی برگزار می‌شوند
  • برگزاری امتحانات شبه‌نهایی برای کنترل استرس دانش‌آموزان