Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار بهدائی فرد فرمانده انتظامی استان یزد اعلام کرد: ماموران با استفاده از علائم هشداری موفق به متوقف کردن ٣ دستگاه خودرو و دستگیری تعدادی اتباع بیگانه غیرمجاز و کشف مقداری مواد مخدر می شوند اما یک خودرو از دستور پلیس تمرد می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار بهدائی فرد فرمانده انتظامی استان یزد در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا در خصوص جزئیات حادثه خودرو حامل اتباع غیرمجاز افغانی اظهار کرد: صبح روز چهارشنبه ماموران پلیس هنگام کنترل محورهای فرعی مواصلاتی منتهی به شهر یزد به چند دستگاه خودرو که ضمن قاچاق اتباع بیگانه غیرمجاز، مبادرت به قاچاق مواد مخدر نیز می کردند؛ مشکوک شدند و دستور ایست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با استفاده از علائم هشداری موفق به متوقف کردن ٣ دستگاه خودرو و دستگیری تعدادی اتباع بیگانه غیرمجاز و کشف مقداری مواد مخدر می شوند.

سردار بهدائی فرد گفت: از بین این خودروها یک دستگاه خودرو به فرمان ایست پلیس و صدای تیر هوایی توجهی نکرده و با استفاده از سیستم دودزا و احتراق با سرعت خیلی زیاد متواری می شوند.

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: با وجود پنچری لاستیک، خودرو بیش از ٨ کیلومتر ادامه مسیر داده و به علت داغ شدن رینگ ها بر اثر اصطکاک، استفاده از سیستم احتراق و دودزا، آتش گرفتن جلو خودرو و نیز ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه، خودرو از جاده منحرف و به گاردریل وسط جاده برخورد می کند.

وی ابراز کرد: در این حادثه متاسفانه سه نفر از اتباع غیر مجاز که در صندوق عقب بودند بر اثر آتش سوزی، در دم فوت کرده و ٨ نفر نیز به بیمارستان منتقل می شوند که از این تعداد ۴ نفر به صورت سر پایی درمان و از بیمارستان ترخیص می شوند.

سردار بهدائی فرد تاکید کرد: همچنین راننده خودرو به همراه چند نفر از اتباع متواری می شود که دستگیری آنها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دستگاه خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۶۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!

رئیس پلیس راه کهگیلویه‌وبویراحمد اعلام کرد: عصر امروز دوشنبه در اثر انحراف و واژگونی سه دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ شوتی در جاده یاسوج ـ اصفهان حد فاصل روستای میمند سه نفر جان باختند. در این تصادف سه دستگاه خودروی پژو۴۰۵ شوتی به علت تخطی از سرعت مطمئنه و توانایی نداشتن رانندگان در کنترل خودرو در یک نقطه و به صورت همزمان منحرف شدند. منبع: خبرفوری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرا توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!