Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارشاد به کشتار مردم معترض آمریکا توسط دولت ترامپ واکنش نشان داد و نوشت: ترامپ و قاتلان سردار سلیمانی تا پایان عمر نفس خوشی نخواهند داشت. بیهوده دستکش مخملین خونین را پیش‌نیاورند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن توئیت سیدعباس صالحی آمده است: 
 
«قطرات خون شهید سلیمانی یادآور خون یحیای نبی است که می‌جوشید و نمی‌خشکید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
‏ترامپ و قاتلان او تا پایان عمر نفس خوشی نخواهند داشت. بیهوده دستکش مخملین خونین را پیش‌نیاورند.
 
‏انتقام سخت الهی برای‌شان آغاز شده است.»
 

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: ترامپ سردار سلیمانی سیدعباس صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرر بزرگ سردار آزمون با قهرمانی لورکوزن

بایر لورکوزن امشب به مصاف وردربرمن رفت و موفق شد با نتیجه ۵-۰ حریف خود را شکست دهد و ۵ هفته زودتر از پایان رقابت‌های بوندسلیگا، قهرمان شود.

این در حالی است که لورکوزنی‌ها اولین قهرمانی خود را جشن می‌گیرند و توانستند به سلطه ۱۱ ساله بایرن‌مونیخ پایان دهند.

شاگردان ژابی آلونسو در حالی توانستند بدون شکست به مقام قهرمانی برسند که سردار آزمون ستاره تیم ملی فوتبال ایران فصل گذشته در این تیم توپ می‌زد، اما در تابستان با قراردادی قرضی به رم رفت و شاگرد مورینیو و سپس دِروسی شد.

سردار اگر در بایر می‌ماند و راهی ایتالیا نمی‌شد امشب می‌توانست قهرمانی در بوندسلیگا را هم جشن بگیرد و جا پای علی دایی، وحید هاشمیان و علی کریمی بگذارد.

منبع: خبر ورزشی

tags # سردار آزمون سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • قاتلان رپر معروف دستگیر شدند
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • سردار آزمون در رم قهرمان بوندسلیگا شد!
  • سردار در رم قهرمان بوندسلیگا شد!
  • پایان مصدومیت سردار آزمون
  • پایان برتری زود‌هنگام ترامپ بر بایدن
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • ضرر بزرگ سردار آزمون با قهرمانی لورکوزن
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره ملی طنز و رسانه تا پایان فروردین ماه
  • بلاتکلیفی رینگ چهارم حدفاصل پل سردار شهید سلیمانی تا شش‌راه برطرف شود