Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@19:03:59 GMT

فعالیت خطوط پروازی سوریه بعد از هشت سال وقفه

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۶۱۱۷

فعالیت خطوط پروازی سوریه بعد از هشت سال وقفه

پس از هشت سال وقفه، اولین پرواز شرکت هواپیمایی سوریه اولین پرواز هواپیمایی سوریه در فرودگاه بین المللی ایروان از فرودگاه بین المللی دمشق به زمین نشست.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سانا، پس از هشت سال وقفه، اولین پرواز شرکت هواپیمایی سوریه اولین پرواز هواپیمایی سوریه در فرودگاه بین المللی ایروان از فرودگاه بین المللی دمشق به زمین نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزارت حمل و نقل روز جمعه اعلام كرد كه خطوط هوایی سوريه روز پنجشنبه نخستین پرواز را از دمشق به سمت ارمنستان با یك هواپیمای ایرباس A320 انجام داد و پس از وقفه هشت ساله، 150 مسافر را در هواپیما حمل كرد.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: بحران سوریه ارمنستان سوریه فرودگاه بین المللی هواپیمایی سوریه اولین پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با رفع محدودیت های پروازی فرودگاه امام عملیاتی می شود

تین نیوز

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام با بیان اینکه هیچ شرکت هواپیمایی خارجی به غیر از لوفت هانزا پرواز خود به ایران را لغو نکرده است، گفت: به محض اعلام شدن رفع محدودیت های پروازی و باز شدن آسمان کشور، فرودگاه امام عملیاتی می شود. اگر نوتام تمدید نشود فرودگاه امام ظرفیت انجام برای هر تعداد پرواز را دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، سعید چلندری درباره آخرین وضعیت پروازهای فرودگاه امام اظهار داشت: طبق نوتام اعلام شده تمام پروازهای فرودگاه حضرت امام تا ساعت 6 صبح فردا 27 فروردین ماه لغو شده است.

چلندری ادامه داد: اگر قرار باشد لغو پروازها تا ظهر فردا تمدید شود، حتما اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام با بیان اینکه این فرودگاه آمادگی انجام عملیات پروازهای فوق العاده پس از لغو محدودیت های پروازی را دارد، گفت: احتمالا پس از لغو محدودیت ها، تقاضا برای پروازهای فوق العاده افزایش یابد که فرودگاه امام آمادگی انجام این پروازها را دارد.

وی تاکید کرد: به محض اعلام شدن رفع محدودیت های پروازی و باز شدن آسمان کشور، فرودگاه امام عملیاتی می شود. اگر نوتام تمدید نشود فرودگاه امام ظرفیت انجام برای هر تعداد پرواز را دارد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ شرکت هواپیمایی خارجی به غیر از لوفت هانزا پرواز خود به ایران را لغو نکرده است، گفت: پروازهای لوفت هانزا به ایران تا پنجشنبه هفته جاری لغو شده و به غیر از این شرکت، هیچ ایرلاین دیگری پرواز خود به ایران را لغو نکرده است و با باز شدن فضای پروازی کشور، فعالیت شرکت های هواپیمایی به روال سابق برمی گردد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام با بیان اینکه برخی از ایرلاین های خارجی رفتار اغراق آمیز درباره آسمان ایران داشتند و با اهداف دیگر فضا را گل آلود کردند، اظهار داشت: به غیر از لوفت هانزا هیچ شرکتی به طور رسمی لغو پروازهای خود را اعلام نکرده و برخی از شرکت های هواپیمای خارجی هم در این باره اظهاراتی داشتند که اساسا پروازی به ایران نداشتند.

وی ادامه داد: بین 58 تا 68 مسیر پروازی با توجه به فصول مختلف سال پرواز داریم، برای مثال در برخی از مسیرها هر چند پرواز داریم اما در این فصل و تاریخ از سال پروازی در این مسیر برقرار نمی شود که میانگین مسیر پروازی به 60 نقطه پروازی می رسد و در این 60 مسیر تنها لوفت هانزا با نامه رسمی اعلام کرد که 4 پرواز خود را به ایران لغو می کند که آن هم مسبوق به سابقه بوده است.

چلندری با اشاره به مدیریت شبکه پروازی در شب گذشته، گفت: شب گذشته با توجه به شرایط کشور، چند پرواز خارجی لغو شد که خوشبختانه تمام مسافران این پروازها با درک شرایط بدون هیچ گونه اعتراضی یا فرودگاه را ترک کردند و یا تا ساعاتی در فرودگاه منتظر ماندند که البته تمام مدیران ترمینال ها حضور داشتند و به سوالات مسافران و درخواست آنها پاسخ دادند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
  • هواپیمایی قطر پرواز هایش را به ایران از سر گرفت
  • از سرگیری پرواز‌های خطوط هوایی قطر به ایران
  • برقراری پرواز قشم مشهد از چهارشنبه هفته جاری
  • پرواز همه فرودگاه‌های کشور برقرار شد
  • پرواز تمام فرودگاه‌های کشور برقرار شد
  • با رفع محدودیت های پروازی فرودگاه امام عملیاتی می شود
  • ممنوعیت پروازی در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تا ساعت ۶ فردا تمدید شد
  • ممنوعیت پروازی در برخی فرودگاه های ایران تا فردا + اسامی استان ها
  • ممنوعیت پروازی در فرودگاه های مهرآباد و امام تا ساعت ۶ فردا تمدید شد