Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت الله کشیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در سال جاری مجوز شکار و صید ماهی در رودخانه‌های حفاظت شده استان و سدهای کرج و طالقان صادر نشده است، گفت: در حال حاضر انجام هرگونه صید تخلف محسوب شده و افراد متخلف بر اساس قانون جریمه می‌شوند.

وی اضافه کرد: در سال جاری موارد متعدد انجام صید غیرمجاز ماهی در رودخانه کرج و منطقه حفاظت شده طالقان گزارش شده است، گفت: برای تعدادی از متخلفان پرونده قضائی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره حیات وحش حفاظت از محیط زیست استان البرز گفت: افرادی نیز که برای ماهی گیری اقدام کرده اما صیدی انجام نداده اند، آلات صید آنها از جمله قلاب‌های ماهیگیری و تورهای نامرئی توسط محیط بانان و عوامل اجرایی ضبط شده است.

کشیری با این توضیح که در خردادماه هر سال زمان قانونی صید مجاز ماهی در روخانه های کرج و طالقان اعلام می‌شود، گفت: با توجه به شیوع کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجوز صید ماهی اخذ نشده است و در روزهای آتی در این باره تصمیم گیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع از ابتدای سال جاری تاکنون چهار پرونده در خصوص صید غیرمجاز ماهی در استان البرز به دادگاه ارسال شده است، گفت: تعداد موارد پیشگیری از صید بیش از ۳۰۰ مورد و ضبط آلات صید نیز حدود ۱۰۰ مورد است، عمده موارد تخلف در صید غیرمجاز ماهیان نیز در منطقه حفاظت شده طالقان بوده است.

کد خبر 4942091

منبع: مهر

کلیدواژه: رودخانه کرج طالقان ماهیگیری ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان سالروز ارتحال امام خمینی قزوین آتش سوزی ایلام امام خمینی ره بیرجند سانحه تصادف ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۶۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز احداث باغ مادری انار در استان گلستان صادر شد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان این باغ مادری از هسته های اولیه  انار ایزوله شده و عاری از هر گونه ویروس و بیماری  در محیط و بستری کاملا سالم از ۸رقم سازگار با اقلیم استان احداث خواهد شد که مجوز آن صادر  شده است.

هسته های اولیه تولید نهال گواهی شده انار به یک محیط ایزوله نیاز دارند.که هم اکنون در سطح ۱۵۰متر در  عرصه آقای دکتر عابدی در گنبدکاووس فراهم شده  است.

عصمت صانعی  افزود: انشاالله در ادامه زنجیره تولید نهال ؛از این هسته های اولیه ؛اندام تکثیری قلمه تهیه و تکثیر خواهد شد.

مسوول دفتر نهال سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: پس از استقرار و آماده شدن شرایط جهت تولید قلمه و یا پیوندک ؛ نهال گواهی شده و سپس باغ مادری گواهی شده در منطقه ای با رعایت فاصله ایزولاسیون استاندارد نهال گواهی شده انار ؛احداث خواهد شد.

دیگر خبرها

  • صدور اسناد مالکیت پنج تالاب و ۲ رودخانه خوزستان
  • سند دار شدن بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از رودخانه‌های کشور
  • بیش از ۱۵ هزار شناسه‌یکتا برای پروانه‌کسب کاغذی در آذریجان‌غربی صادر شد
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • هشدار جوی سطح نارنجی در هرمزگان صادر شد
  • صدور شناسه یکتا از ۴۰۰ هزار فقره عبور کرد
  • سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود
  • مجوز قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه هنوز صادر نشده است
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز آب در تاکستان
  • مجوز احداث باغ مادری انار در استان گلستان صادر شد