Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتحانات نهایی دانشگاه شهید باهنر کرمان از ۱۵ تا ۳۰ تیر به صورت غیر حضوری و با شیوه‌های مختلف الکترونیکی اعم از تستی، تشریحی و شفاهی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پس از برگزاری نشستی دو ساعته در دانشگاه شهید باهنر کرمان مصوب شد که امتحانات نهایی این دانشگاه از ۱۵ تا ۳۰ خرداد به صورت غیر حضوری و به از شیوه‌های مختلف الکترونیکی اعم از تستی، تشریحی و شفاهی برگزار شود و نظارت بر حسن برگزاری امتحانات پایان نیمسال بر عهده معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که امتحانات پایان نیمسال از طریق سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه lms.uk.ac.ir برگزار خواهد شد. صرفاً در موارد استثنایی به تشخیص استاد و تایید دانشکده برگزاری امتحان در سایر سامانه‌ها بلامانع است.

همچنین استاد هر درس، مرجع ارزشیابی دانشجو در همان درس بوده و مسئولیت کامل برگزاری امتحان پایان نیمسال در ساعت و تاریخ اعلام شده در سامانه جامع آموزشی، حضور و غیاب دانشجو، ارزیابی عملکرد دانشجو بر عهده استاد درس و نظارت بر حسن اجرای این مصوبه بر عهده‌ی معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده است.

شایان ذکر است در دانشگاه شهید باهنر کرمان با توجه به تاکیدی که هم در بخش نامه‌های وزارت متبوع و هم در جلسات انجام شده است، نمره نهایی هر درس، مجموعی از ارزیابی‌های مستمر، آزمون میان ترم، آزمون‌های طول ترم و فعالیت‌های کلاسی دانشجو است؛ لذا در نیمسال جاری با توجه به شرایط موجود، حداکثر سهم نمرۀ امتحان پایان نیمسال از کل نمرۀ نهایی دانشجو در هر درس، ۱۲ از ۲۰ است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهید باهنر کرمان امتحانات پایان ترم امتحانات مجازی دانشگاه شهید باهنر کرمان پایان نیمسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۶۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور سراسری ۷ و ۸ اردیبهشت ماه

 

   


به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز کرمان، آزمون سراسری کنکور در روز‌های ۷ و ۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

محمدی افزود: در روز ۶ام آزمون در رشته‌های انسانی که ریاضی و هنر در دو نوبت صبح و عصر و در روز جمعه نیز آزمون در رشته تجربی برگزارمیشود.

دبیر ستاد استانی برگزاری آزمون‌های سراسری استان کرمان تصریح کرد: برای اولین باراست که کنکور سراسری در دومرحله و در اردیبهشت ماه برگزار میشود.

وی تاکید کرد: امسال در استان کرمان دردومرحله اول ۴۵هزارو ۳۰۰نفر داوطلب به رقابت خواهند پرداخت که ۱۳هزار و ۴۶۳نفرآن مربوط به شهر کرمان است که بیشترین داوطلب نیز با ۱۸هزار و ۶۱۲ نفر مربوط به رشته تجربی است.

داوطلبان برای دریافت کارت شرکت در آزمون از امروز ۲ام اردیبهشت ماه تا قبل از برگزاری آزمون می‌توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری رویداد فرهنگی «دانشجو، رشد و بالندگی» در دانشگاه گلستان
  • آمادگی مازندران برای برگزاری امتحانات نهایی
  • برگزاری کنکور سراسری ۷ و ۸ اردیبهشت ماه
  • برگزاری ۷ طرح ملی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر