Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین رییس پلیس‌راه استان زنجان از برخورد سه خودرو در اتوبان زنجان به قزوین و کشته شدن چهار نفر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمدعلی عظیمی، با اشاره به بروز تصادف در ۶۰ کیلومتری اتوبان زنجان به قزوین، اظهار کرد: در این تصادف که ظهر امروز (۱۶ خرداد) به وقوع پیوست، در ابتدا یک دستگاه خودرو کشنده ماک با یک دستگاه خودرو سواری سمند برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در ادامه خودروی سواری سمند با یک دستگاه خودروی سواری دوو برخورد کرده که با توجه به شدت حادثه خودروی سوم آتش گرفته و متاسفانه راننده و دو سرنشین آن در این حادثه جان خود را از دست می‌دهند.

این مسئول ادامه داد: همچنین سرنشین چهارم بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌شود که با توجهبه شدت جراحات وارده این پسر بچه نیز فوت می‌کند.

جانشین رییس پلیس‌راه استان زنجان به مصدومیت دو نفر از سرنشینان سمند و ماک نیز اشاره کرد و افزود: کارشناسان پس از حضور در صحنه و بررسی شرایط، راننده کشنده ماک را به خاطر عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی مقصر این حادثه اعلام کردند.

وی به حادثه دیگر رانندگی در محور زنجان به بیجار نیز اشاره کرد و گفت: در این حادثه خودروی سواری پراید با خودرو سواری سمند برخورد کردند که متاسفانه در این حادثه راننده پراید جان خود را از دست داد.

عظیمی علت بروز این حادثه را نیز عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده پراید اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تصادف خانواده در آتش سوختن تصادف وحشتناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان

به گزارش خبرگزاری مهر، سجاد صفری در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: نیمه شب ۲۹ فروردین در پی برخورد یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ با یک دستگاه نیسان وانت در کیلومتر ۳ جاده صوفیان به تبریز، متأسفانه یک نفر جان خود را از دست داد و پنج نفر دیگر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه، دو تیم امدادی با هفت نجاتگر به همراه یک دستگاه خودروی نجات از پایگاه سفید کمر و دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های امداد و نجات سفیدکمر و شهید فخری زاده به محل حادثه اعزام شدند.

نجاتگران هلال احمر پس از رهاسازی دو نفر از مصدومین محبوس شده در خودرو، یک نفر از مصدومین را به بیمارستان امام رضا انتقال دادند.

چهار مصدوم دیگر این حادثه نیز توسط آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 6081739

دیگر خبرها

  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • ◄ ۲فوتی و ۵ مصدوم در محور قاینات
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • (ویدئو) لحظه برخورد عجیب خودروی سواری با چراغ برق در بزرگراه آزادگان
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • واژگونی و حریق خودروی حامل سوخت قاچاق در خواف/ راننده جان باخت
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • برخورد عجیب خودروی سواری با چراغ برق در بزرگراه آزادگان (فیلم)