Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@06:40:56 GMT

برگزاری فینال جام حذفی فرانسه با حضور تماشاگران

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۶۴۳۵

برگزاری فینال جام حذفی فرانسه با حضور تماشاگران

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد که قصد دارند دیدار فینال جام حذفی را با حضور تعداد اندکی از تماشاگران برگزار کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، دیدار فینال جام حذفی فرانسه قرار بود که با حضور پاری سن ژرمن و سن آتین برگزار شود اما این بازی به خاطر ویروس کرونا به تعویق افتاده است.

لوگریت رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد که قصد دارند در صورتی که دولت اجازه دهد دیدار فینال جام حذفی را با حضور تعداد محدودی از تماشاگران برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: این آرزوی ماست که بار دیگر شاهد حضور هواداران در ورزشگاه باشیم. اگر دولت اجازه دهد دوست داریم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی اجازه حضور بعضی از هواداران را در ورزشگاه بدهیم. ما چنین قصدی را برای آغاز بازی‌های فصل بعد هم داده‌ایم و باید دید که دولت چه تصمیمی خواهد گرفت.

لیگ فرانسه تنها لیگ معتبر اروپایی است که برگزاری ادامه بازی های خود را به خاطر  ویروس کرونا لغو کرد و پاری سن ژرمن را به عنوان قهرمان انتخاب کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جام حذفی فرانسه فینال جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونایتد مرد و زنده شد/ همسایه‌ها به فینال جام حذفی انگلیس رسیدند

تیم فوتبال منچستر چیونایتد با پیروزی مقابل کاونتری در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی باشگاه‌های انگلیس به فینال این رقابت‌ها صعود کرد تا حریف منچسترسیتی شود.

به گزارش مشرق، تیم‌های‌ منچستریونایند و کاونتری امشب در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی باشگاه‌های انگلیس روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند.

منچستریونایتد، تیمی که در این فصل عملکرد پر فراز و نشیبی را در جزیره پشت سر گذاشته است، شروعی خوب در این مسابقه داشت.

اسکات مک‌تامینی در دقیقه ۲۳شیاطین سرخ را پیش انداخت. در ادامه نیز هری مگوایر در دقیقه ۱+۴۵ و برونو فرناندز در دقیقه ۵۸ برای شیاطین سرخ گلزنی کردند.

در حالی که همه تصور می‌کردند منچستریونایتد به راحتی پیروزی میدان شده و به فینال راه پیدا کرده است، ورق بازی به یک‌باره برگشت و کاونتری در ۱۵ دقیقه دست به آتش‌بازی زد.

الیس سیمس در دقیقه ۷۱، اوهاره در دقیقه ۷۹ و هاجی رایت در دقیقه ۵+۹۰ گل‌های کاونتری را به ثمر رساندند تا بازی به وقت‌های اضافی کشیده شود.

در دقیقه ۱۲۰ کاونتری گل زد اما داور آفساید گرفت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در نهایت در پنالتی، شیاطین سرخ موفق شدند با نتیجه چهار بر ۲ به پیروزی برسند. با این نتیجه، منچستر یونایتد در فینال جام حذفی انگلیس حریف همشهری یعنی منچسترسیتی شد.

دیگر خبرها

  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • تن‌هاخ: شانس داریم که سیتی را در فینال ببریم
  • یونایتد مرد و زنده شد/ همسایه‌ها به فینال جام حذفی انگلیس رسیدند
  • شهرداری گرگان به یکقدمی فینال رسید
  • شهرداری گرگان به یک قدمی فینال رسید
  • شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک‌تر شد
  • مهدی: دیدار‌های سه هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود
  • محل برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد
  • حمله زخم‌خورده‌ها به جام