Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: هیچگاه بین اعضای هیئت اجرایی کمیته اختلافی نیست و بحث‌ها مربوط به جلسات است و همان جا ختم می‌شود. ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

کیکاووس سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص زمان برگزاری المپیک توکیو و تصمیمات IOC در این خصوص اظهار داشت: فعلا تصمیم جدیدی گرفته نشده و بنا بر برگزاری المپیک‌ توکیو در سال 2021 است و با همکاری سازمان بهداشت جهانی مسائل مربوط به گسترش ویروس در کشورهای مختلف جهان توسط IOC رصد و ارزیابی می‌شود و اگر مورد جدیدی باشد اطلاع رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص ادعای اخیر بهداد سلیمی در خصوص اتفاقاتی که در المپیک 2016 برای وی روی داده و مانع کسب مدال بهداد شده است، گفت: کمیته بر اساس وظیفه ذاتی و منشور المپیک و اساسنامه تلاش حداکثری را برای حمایت از قهرمانان المپیک دارد و برای رفع مشکلات تلاش می‌کند. در موضوع بهداد سلیمی، یک سبقه اختلافی بین فدراسیون ملی ایران و فدراسیون جهانی وجود داشته که منتج به آن اتفاقات شد و باعث شد حق مسلم بهداد ضایع شود. حق وی به لحاظ فنی سکوی اول بود ولی به دلیل برخی مسائل به آن نرسید که رخداد تلخی بود.

سعیدی تصریح کرد: این مسائل گاهاً در سطح مسابقات وجود دارد که امیدوارم برای آینده تکرار نشود و قهرمانان به حق خود برسند. بهداد سلیمی از ورزشکاران با اخلاق و خوش نام است و برای رشته وزنه‌برداری زحمت کشیده و نتایج خوبی هم داشته و مشاور امور المپین‌ها در کمیته ملی المپیک است.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در خصوص پیگیری حقوق بهداد سلیمی از مراجع بین المللی، گفت: متولی هر رشته فدراسیون است و قطعا فدراسیون با آگاهی از محیط حقوقی و مبانی فنی به این موضوع ورود می‌کند. در صورت مصلحت در آن دوره هم قطعاً پیگیری و حمایت کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حقوق پرداختی به 10 ورزشکار ایرانی از سوی IOC باید توسط  فدراسیون برای امور مربوط به ورزشکار هزینه شود، یادآوری کرد: به این صورت نیست. مسیر پرداخت حقوق و کمک هزینه از طریق فدراسیون تعریف شده اما پول باید در اختیار ورزشکار باشد.این پول کمک هزینه تمرینی برای قهرمانان است. موارد کمک مربوط به هزینه تغذیه و تجهیزات تمرینی است که در اختیار ورزشکاران است.  این کمک هزینه به صورت ارزی است و ما معادل ریالی را پرداخت می‌کنیم و در IOC ذخیره می‌شود.

وی تاکید کرد: این موضوع بر اساس تصمیمات کمیته بین‌المللی المپیک است و برخی ورزشکاران در جهان که شانس کسب سهمیه المپیک و مدال دارند بورسیه می‌شوند. این پول عیناً باید در اختیار ورزشکار باشد ولی کادر فنی باید گزارش عملکرد ورزشکار را بفرستند تا برای IOC ارسال کنیم و برای آنها قطعیت یابد.

سعیدی گفت: 4 ماهه اول این مبلغ برای ورزشکارانی که بورسیه شدند، پرداخت  شده و برای مرحله دوم نیز از بهمن ماه در حال آماده کردن گزارش هستیم که انشالله به زودی پرداخت شود.

وی در خصوص درگیری لفظی دکتر صالحی‌امیری و هادی ساعی در نشست اخیر هیئت اجرایی در موضوع کمیسیون ورزشکاران گفت: در جلسات هیئت اجرایی بحث‌های مختلفی مطرح می‌شود و در مباحث و موضوعات یک یا دو موافق و مخالف مختلف صحبت می‌کنند و جمع بندی توسط اعضا انجام می‌شود. در برخی موضوعات ممکن است مخالفانی وجود داشته باشد. هیچگاه بین اعضا اختلافی نیست و بحث‌ها مربوط به جلسات است و همان جا ختم می‌شود. تصمیم‌گیری‌ها باید در محیط صادقانه به بحث گذاشته شود ولی منازعه‌ای نداریم و بحث‌ها فنی، کارشناسی و مدیریتی است.

سعیدی در خصوص تصمیم گیری برای کمیسیون ورزشکاران عنوان کرد: این موضوع در دستور کار هیئت اجرایی است و به عنوان یکی از اولویت‌ها، جمع‌بندی‌ها انجام می‌شود.

نایب رئیس فدراسیون ورزش کارگری: لغو عضویت فدراسیون ورزش کارگری از کمیته ملی المپیک



انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط المپیک کمیته ملی المپیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک کمیته ملی المپیک المپیک کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک هیئت اجرایی بهداد سلیمی بحث ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد

انتخابات هیئت کشتی استان تهران با رد شکایت مطرح شده، قانونی اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت فدراسیون کشتی در این مورد نوشت: «رئیس برکنار شده هیئت کشتی استان تهران که تاکنون بیش از 10 شکایت از فدراسیون کشتی داشته و اکثر آنها نیز از طرف دادگاه رد شده است، در یکی از شکایت‌های خود به قانونی بودن مجمع انتخابات هیئت کشتی استان تهران اعتراض داشت که بر اساس رأی صادر شده از شعبه 45 دیوان عدالت اداری، این شکایت رد و انتخابات قانونی اعلام شد».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ادعای دوپینگ گسترده در چین برای المپیک
  • رونمایی از لباس رسمی ژاپن در المپیک پاریس
  • مناف هاشمی: به صورت علی الحساب به فدراسیون‌ها واریزی داشتیم
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک