Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@11:55:10 GMT

خوشحالم به بارسلونا نرفتم

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۶۴۶۲

خوشحالم به بارسلونا نرفتم

به گزارش افکارنیوز،

3 سال پیش ستاره 32 ساله آرژانتینی به یکی از گزینه های بارسلونا برای جانشینی نیمار لقب گرفته بود. حالا دی ماریا در مصاحبه با رسانه فرانسوی از شادمانی خود برای رخ ندادن این انتقال سخن گفت.

اخبار ورزشی- دی ماریا سال 2015 پس از دوره ای ناموفق در منچستریونایتد راهی پاری سن ژرمن شد و توانست دوباره در آن تیم احیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال 2017 اما پس از انتقال جنجالی نیمار به پاریس به گزینه بارسلونا بدل شد ولی این انتقال صورت نگرفت.

دی ماریا در این خصوص به اکیپ فرانسه گفت: من در پاریس بسیار خوشحال بودم اما در آن زمان افرادی چیزهای متفاوتی از جانب من می گفتند که همه آنها دروغ بود. بارسلونا به دنبال خرید من بود. مذاکره بین 2 باشگاه صورت گرفت ولی پاریس راضی به فروشم نشد.

وی ادامه داد: این دروغ ها بیش از هر چیزی مرا اذیت کرد ولی در آخر، ماندن در پاریس و نرفتن به بارسلونا اتفاق خوبی برای من بود زیرا در پاریس در لحظه کنونی خوشحال هستم.

قرارداد دی ماریا تا تابستان 2021 است و او دوست دارد که با تمدید قراردادش در پاریس بیشتر در این تیم بازی کند.

وی در این خصوص خاطرنشان کرد: من دوست دارم فوتبالم را در اروپا و باشگاه پاری سن ژرمن تمام کنم. این تنها چیزی که من میخواهم در انتهای فوتبالم رخ بدهد.

دی ماریا در خصوص قهرمانی اروپا با باشگاه پاریس نیز گفت: قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اتفاق فوق العاده ایست که امیدوارم دوباره تجربه اش کنم. تنها بردن لیگ قهرمانان البته مهم نیست، تاثیری که روی باشگاه و طرفدار این قهرمانی می گذارد مهم است. اگر بتوانم پیش از رفتنم از پاریس به قهرمانی اروپا برسم، پایانی بی نظیر در اینجا ثبت کرده ام.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بارسلونا منچستریونایتد دی ماریا پاری سن ژرمن بارسلونا رئال مادرید فوتبال لیگ قهرمانان اروپا نیمار دی ماریا دی ماریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۶۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش مشعل المپیک پاریس در باغ تویلری

براساس اعلام خبرگزاری فرانسه مشعل المپیک در باغ تویلری مقابل موزه لوور در طول بازی‌های پاریس در ماه‌های جولای و آگوست روشن می‌شود.

این منبع که خواست نامش فاش نشود گفت که تصمیم برای قرار دادن مشعل المپیک در کانون توریستی در مرکز شهر چند هفته پیش گرفته شده است. 

تویلری به دلیل سهولت دسترسی برای عموم به عنوان اولین انتخاب مطرح شد.

این منبع عنوان کرد: گمانه زنی‌ها مبنی بر قرار گرفتن مشعل بر روی برج ایفل وجود داشت، در حالی که کمیته برگزاری بازی‌های پاریس در نظر داشت آن را در حیاط موزه لوور بزرگترین موزه جهان قرار دهد. 

نیرو‌های امنیتی به طور شبانه روزی در حال انجام وظیفه برای محافظت از مشعل هستند و عموم مردم به لطف مسیر‌های پیاده روی در اطراف باغ می‌توانند این مشعل را ببینند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • تمامی گل های بارسلونا در فصل 2015/16 رقابت های لالیگا / فیلم
  • مشعل المپیک ۲۰۲۴ پاریس کجا روشن می‌شود؟ + عکس
  • عکس/ چهره بامزه و معصوم بازیگر زن معروف در کودکی
  • رقابت با بزرگان اروپا؛ بارسلونا به دنبال جذب نیکو ویلیامز
  • نمایش مشعل المپیک پاریس در باغ تویلری
  • تیم ملی آرژانتین یک کاپیتان جدید دارد (عکس)
  • گل تماشایی آنخل دی ماریا به کاستاریکا از روی ضربه آزاد (آرژانتین-کاستاریکا)
  • اسکالونی: تنها جایگاه مسی و دی‌ماریا تضمین شده است
  • آرژانتین 3-1 کاستاریکا؛ کامبک به سبک آلبی‌سلسته
  • آرژانتین 3-1 کاستاریکا: مسی نیست، دی‌ماریا که هست!