Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دیدار رئیس پلیس بین الملل ناجا با سفیر اسپانیا در ایران بر توسعه روابط دیپلماسی پلیسی ایران و اسپانیا برای سرعت بخشی به ماموریت ها تاکید شد.

به گزارش ایسنا، سردار هادی شیرزاد با "لوپز بوسکت" سفیر کشور اسپانیا در ایران در محل پلیس بین الملل، دیدار و گفت و گو کرد و در این دیدار سردار شیرزاد به بیان محورهای مختلف دیپلماسی پلیسی و فعالیت های پلیس بین الملل پرداخت و گفت: پلیس جمهوری اسلامی ایران همواره بر سرعت بخشی به انتظارات و مطالبات هموطنان در خارج از کشور، به ویژه کشورهای عضو سازمان اینترپل تاکید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به تشریح اهداف و ماموریت های ناجا در حوزه بین الملل و گسترش تعاملات مشترک و فعالیت های پلیسی در کشورهای مختلف پرداخت و پیشنهادات خود را برای تقویت هر چه بیشتر این تعاملات و همچنین چگونگی بهره گیری از اختیارات و ظرفیت های سفارت اسپانیا در جمهوری اسلامی ایران ارائه و همچنین بر توسعه روابط دیپلماسی پلیسی ایران و اسپانیا برای سرعت بخشی به ماموریت های پلیسی تاکید کرد.

براساس در ادامه این دیدار "لوپز بوسکت" سفیر کشور اسپانیا در ایران ضمن ابراز خرسندی از این ملاقات، آمادگی خود را برای ایجاد فرصت های مناسب و رفع موانع احتمالی به منظور دستیابی به اهداف تعیین شده اعلام کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اينترپل بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۶۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقا امنیت در کرمانشاه محسوس‌تر می‌شود

ایسنا/کرمانشاه  فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره برنامه‌های پلیس در سال جاری، گفت: با اجرای این برنامه‌ها قطعا ارتقاء امنیت در کرمانشاه بهتر و محسوس‌تر از سال گذشته خواهد شد و شهروندان آن را به خوبی لمس می کنند.

سردار مهدی حاجیان در دیدار با رئیس کل و جمعی از  مسئولان دستگاه قضائی استان اظهار داشت: خوشبختانه سال گذشته توانستیم با یکسری اقدامات و همراهی دیگر دستگاه‌ها و البته خود مردم شرایط امنیت در استان را ارتقاء بخشیده و شاهد کاهش معنادار بسیار معضلات اجتماعی از جمله سرقت باشیم.

وی ادامه داد: تداوم برنامه‌های امنیت محور سال گذشته در کنار اجرای یکسری برنامه‌های از پیش تدوین شده توسط پلیس قطعا حس امنیت را در استان افزایش داده و این ارتقاء امنیت امسال محسوس‌تر و بهتر از سال گذشته خواهد بود .

حاجیان هوشمندسازی پلیس، اجرای طرح هر کلانتری یک شهر، طرح امنیت محله محور، جمع آوری معتادان متجاهر و برخورد با سارقان و خرده فروشان مواد مخدر در کنار طرح پیشگیری از بروز سرقت با افزایش گشت‌های هدفمند، تداوم اصلاح نقاط حادثه خیز و ... را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد که امسال حتما اجرایی خواهند شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه یکی دیگر از برنامه‌های در دستور کار پلیس را برقراری ارتباط رایان‌ ای میان کلانتری‌ها و دادگستری‌ها به منظور ارسال سریعتر پروندها و رسیدگی فوری به آن‌ها عنوان کرد و گفت: تلاش می‌کنیم با هوشمندسازی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها میزان اشرافیت آنها به حوزه استحفاظیشان را بالاتر ببریم.

وی همچنین با اشاره به کاهش معنادار سرقت در استان طی سال گذشته نسبت به سال های پیشین، خاطرنشان کرد: همین کاهش سرقت‌ها و یا کشف اموال مسروقه باعث ارتقاء امنیت و بالاتر رفتن حس امنیت میان شهروندان می شود، موضوعی که در سال جاری هم با تمام توان آن را دنبال خواهیم کرد .

حاجیان در پایان و با بیان اینکه تعامل میان پلیس و دستگاه قضائی در سطح بسیار عالی قرار دارد، گفت: این دو نهاد حاکمیتی در کنار یکدیگر برای جلب رضایت مردم که رضای خدای متعال هم در آن قرار دارد، تلاش کرده و اجازه نمی‌دهند عده‌ای معدود به بهانه‌های واهی امنیت و آرامش را از مردم سلب کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بحرینی: چندجانبه‌گرایی ستون اساسی برای تقویت صلح است
  • سبد محصولاتی ارائه شده در «ایران‌هلث» منجر به تعاملات اقتصادی می‌شود
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • ارتقا امنیت در کرمانشاه محسوس‌تر می‌شود
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • تاکید بر تعاملات بین المللی ایران در حوزه علمی فناوری با دانشگاه‌های جهان
  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد
  • نمایشگاه کتاب امسال فضای بیشتری دارد
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیس جمهور به پاکستان