Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عباس مسلمانی سرپرست اداره آموزش و توسعه تعاون روستایی خوزستان گفت: تعاون روستایی خوزستان، ۱۲ تشکل تعاونی زنان فعال در استان دارد.

او افزود: تعاون روستایی استان، علاوه بر خدماتی که از سوی این تشکل‌ها به روستائیان ارائه می‌دهد، سعی در توانمندی بانوان جهت حمایت از این تشکل‌ها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلمانی با بیان اینکه یکی از اقدامات ما برای توانمندسازی بانوان برگزاری دوره‌های آموزشی است که در سال گذشته موفق به برگزاری ۲ هزار نفر ساعت و ۲۵۰ نفر روز شدیم، اظهار داشت: دوره‌های مذکور با موضوع مدیریت در تعاونی ها، ایجاد کسب و کار در روستاها، حوزه‌های گردشگری، قوانین بیمه و مالیات، مسائل مالی و سایر مسائل مرتبط بودند.

به گفته سرپرست اداره آموزش و توسعه تعاون روستایی خوزستان، در بخش تعاونی بانوان ۱۲ شرکت ثبت شده وجود دارد که ۱۰ مورد فعال و با جدیت مشغول کار هستند و ۲ مورد دیگر در آستانه فعال سازی هستند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دوره آموزشی زنان روستایی صنعت گردشگری تعاون روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۶۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما از ایجاد دو هزار و ۲ هزار و ۱۵۸ فرصت شغلی در بخش تعاون در سال گذشته خبر داد و گفت: این تعداد اشتغال با تشکیل ۵۳ شرکت تعاونی جدید در استان ایجاد شد.

اشرفی افزود: سال ۱۴۰۱، با تشکیل ۴۱ تعاونی هزار و ۴۵۴ فرصت شغلی جدید در استان تشکیل شد.

به گفته وی این تعاونی‌ها در گرایش‌های مختلف تولیدی، توزیعی، خدمات و پیشرفت و آبادانی روستایی و روستا تعاون تشکیل شده است.

هم اکنون هزار و ۲۶ تعاونی در خراسان جنوبی فعال است.

دیگر خبرها

  • راهکارهای توسعه کیفی بخش تعاون در اقتصاد ایران چیست؟
  • جهادگران اقتصادی را لَنگ تسهیلات نگذارید
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومانی برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • برنامه های هند برای توسعه تعاونی ها
  • بهره مندی بیش از ۸۴ هزار بانوی خوزستانی از آموزش‌های مهارتی
  • برنامه‌ اصلی منطقه آزاد چابهار بهره‌مندی از ظرفیت تخصصی دانشگاه‌های فعال است
  • بهره‌مندی زنان روستایی و عشایر دارای سه فرزند از طرح بیمه رایگان