Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@20:56:03 GMT

افزایش ۱۵ درصدی نرخ استخرها در سال ۹۹

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۶۶۴۸

رضا گل محمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: کلیه فعالیت‌های ورزش استان تهران و باشگاه‌های بدنسازی پس از ابلاغیه ستاد مقابله با کرونای وزارت ورزش و جوانان فعالیت‌های خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز کردند و ما منتظر هستیم تا این ستاد مجوز بازگشایی استخرهای سربسته را نیز به ما بدهد. در حال حاضر ما آماده بازگشایی استخرها هستیم و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: با وجود اینکه باشگاه‌ها مجوز بازگشایی از ستاد مقابله با کرونای وزارت ورزش در بخش دولتی و خصوصی را دریافت کردند، کارشناسان ما به طور مرتب در ساعات‌ مختلف در این باشگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند و اگر باشگاهی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی دو متر را رعایت نکند پلمب خواهد شد.

 

گل محمدی اضافه کرد: ما از تمام باشگاه‌ها خواستیم در هر سانس خود ظرفیت ۲۵ درصدی فعالیت خود را رعایت کند تا از نظر رعایت اصول بهداشتی با مشکل مواجه نشویم.

 

مدیر کل ورزش جوانان استان تهران خاطر نشان کرد: با توجه به شروع فصل گرما ستاد مقابله با کرونای وزارت ورزش از اواخر خرداد اجازه بازگشایی استخرهای سر بسته را بدهد تا بیش از این متحمل هزینه‌های سنگین نشوند. به هر صورت نگهداری این استخرها هزینه‌های سنگینی دارد و تعطیلی بیش از  حد آنها می‌تواند این هزینه‌ها را چند برابر کند.

 

وی درباره دریافت اجاره از اماکن ورزشی پس از بازگشایی آنها اظهار کرد: اجاره اماکن ورزشی در طی ماه‌های اسفند، فروردین و اردیبهشت بخشیده شده اما از خرداد ماه کلیه اماکن ورزشی باید اجاره پرداخت کنند. البته ما به دنبال پیگیری تسهیلات و وام برای باشگاه‌هایی هستیم که از این بیماری دچار خسارت شدند تا بتوانیم بخشی از خسارت‌های آنها را از این طریق جبران کنیم.

 

 گل محمدی همچنین در پاسخ به این پرسش که بعد از بازگشایی استخرها نرخ افزایش تعرفه آنها در سال جدید چگونه خواهد بود گفت: تعرفه استخرها بر حسب این که خصوصی یا دولتی باشند متفاوت خواهد بود اما ما افزایش نرخ تعرفه سال ۹۹ را تا ۱۵ درصد عنوان کردیم و اگر در جایی بیش از این میزان افزایش نرخ داشته باشند با آنها برخورد قانونی خواهیم داشت.

 

وی در پایان افزود: در حال حاضر ۱۱ مکان ورزشی آماده افتتاح و بهره برداری هستند که ما برای افتتاح آنها منتظر هستیم تا ببینیم وضعیت این بیماری چه زمانی به حالت عادی برمی‌گردد تا با اجازه وزارت ورزش این اماکن ورزشی را افتتاح کنیم.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: بازگشایی استخرها اماکن ورزشی وزارت ورزش باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۶۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از برگزاری اولین دوره رقابت‌های ورزش جدید هندپلو(توپ‌سو) در ارومیه و به میزبانی استخر این سازمان خبر داد.

محمد نقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: برای اولین بار در سطح کشور رقابت‌های هندپلو در شهر ارومیه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رقابت‌ها به میزبانی مجموعه فرهنگی ورزشی استخر شهرداری ارومیه پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: این مسابقات که به صورت دوستانه و بین استخرهای شهر ارومیه برگزار خواهد شد، در رده سنی نوجوانان ۱۲ تا ۱۵ سال انجام می‌شود.

نقی‌پور ادامه داد: همچنین علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقات هندپلو که ورزشی شاد و نوین در سراسر کشور است می‌توانند به استخر شهرداری ارومیه مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: این مسابقات روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد.

به گزارش ایمنا، ورزش هندپلو یا به زبان ترکی محلی توپ‌سو برای اولین بار توسط دو تن از اساتید دانشگاه ارومیه طراحی و در مسابقات المپیاد ورزش‌های همگانی دانشگاه‌های کشور برای بانوان و آقایان اجرا شد و از سال ۱۴۰۲ توسط وزارت ورزش و جوانان به رسمیت شناخته شده و به عنوان کمیته هندپلوی ایران، زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی با مجوز وزارت ورزش و جوانان فعالیت ملی خود را آغاز کرد.

کد خبر 745872

دیگر خبرها

  • استقبال از هفته کار و کارگر با مسابقات متنوع ورزشی در استان البرز
  • بازگشایی گود زورخانه پایگاه پدافند هوایی کیش
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • افزایش ۶۳ درصدی سهم شهرها و روستاهای خراسان جنوبی از مالیات
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • سرانه فضای ورزشی دانش آموزی ۳۳ درصد افزایش یافت
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر