Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@23:50:39 GMT

تکذیب خبر آزادی مسببین آتش سوزی خائیز

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۶۶۸۲

به گزارش باشگاه خبرنگاران، خبری بر خروجی برخی از سایت‌های خبری قرار گرفت که عاملان آتش‌سوزی کوه خائیز با اخذ وثیقه آزاد شدند.

در همین رابطه عبدالله سعادتیان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص نحوه آتش‌سوزی اظهار داشت: آتش‌سوزی از حوزه قضایی شهرستان بهبهان آغاز شد و وارد حوزه شهرستان کهگیلویه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان شهرستان کهگیلویه در ادامه افزود: بخش جنوبی کوه خائیز اگرچه در شهرستان بهبهان است، اما اقدامات قضایی برای پیگیری تخلفات در حوزه منابع طبیعی را اداره کل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه قضایی بهبهان انجام می‌دهد.

وی در رابطه با دستگیری ۲ نفر متهم و آزادی به قید وثیقه اظهار داشت: با دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان تماس گرفتم و موضوع را پیگیری کردم که آن مقام قضایی در جواب اظهار داشت، " شایعه دستگیری دو خانواده در این زمینه صحت ندارد و با دستور قضایی به مرجع انتظامی، آن خانواده‌ها در مرجع انتظامی حاضر شدند و هرگونه درگیری بین خودشان را تکذیب کردند و هر موقع که منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد دلیل قانع کننده و مستنداتی در این رابطه داشته باشند اقدام می‌کنیم.

سعادتیان به خبری که در فضای مجازی به نقل از مدیرکل یکی از ادارات استان درج شده بود واکنش نشان داد و افزود: در خصوص آتش‌سوزی کوه خائیز، تاکنون هیچ فردی دستگیر نشده که با قید وثیقه آزاد شده باشد.

لازم به ذکر است سعادتیان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه، دوشنبه شب گذشته در عملیات اطفای حریق آن کوه حضور داشت که دچار عقرب زدگی شد و در بیمارستان امام خمینی (ره) شهر دهدشت مورد مداوا قرار گرفت.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: شهرستان کهگیلویه آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۶۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خارج شدن ایران از" ایکوموس" و "ایکوم"

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم، عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی اظهار داشت: در دولت مردمی فعالیت‌های بین المللی در حوزه میراث فرهنگی به مراتب گسترده‌تر از گذشته ادامه داشته و دارد.

وی در واکنش به برخی شایعات مبنی بر خروج ایران از دو سازمان بین‌اللملی در حوزه میراث فرهنگی عنوان کرد: خارج شدن ایران از ایکوموس و ایکوم تکذیب می شود. این دو حوزه ماهیت غیردولتی دارند و و از سال ها قبل پرداخت به دلیل ماهیت غیردولتی، پرداخت حق عضویت آنها توسط افراد حقیقی انجام می شود.

ضرغامی تاکید کرد: بعضی‌ها نمی‌دانند ایکوموس و ایکوم خوردنی است یا پوشیدنی ولی درباره آن اظهارنظر می‌کنند.

خبر در حال تکمیل است...


دیگر خبرها

  • بازدید مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از سکونتگاه های غیر رسمی بهبهان
  • شب شعر و شاهنامه به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • ورود دادستان شهریار به افزایش نجومی اجاره واحدهای تجاری
  • هشدار دادستان شهریار به اخلال‌گران اجاره املاک
  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • تکذیب خروج ایران از ایکوم و ایکوموس
  • پیش بینی برداشت ۷۵ هزار تن گندم در بهبهان
  • تکذیب خارج شدن ایران از« ایکوموس» و «ایکوم»
  • تکذیب خارج شدن ایران از" ایکوموس" و "ایکوم"
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم