Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: ۲۰ هزار و ۳۱۷ دانش‌آموز گیلانی پایه دوازدهم طبق مصوبه وزارت آموزش و پرورش همزمان با دانش‌آموزان سراسر کشور از امروز، ۱۷ خرداد ماه به صورت حضوری در ۲۳۹ حوزه امتحانی گیلان آزمون می‌دهند.

نادر جهان آرای در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم گفت: ۲۰ هزار و ۳۱۷ دانش‌آموز گیلانی پایه دوازدهم طبق مصوبه وزارت آموزش و پرورش همزمان با دانش‌آموزان سراسر کشور از امروز، ۱۷ خرداد ماه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در حوزه‌های امتحانی حاضر شده و در امتحانات سراسری پایان سال تحصیلی به سوالات هماهنگ کشوری پاسخ می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه امتحانات پایه دوازدهم تا ۱۶ تیر ماه ادامه دارد، افزود: دانش‌آموزان پیش دانشگاهی و یا سوم نظام قدیم هم در این امتحانات شرکت خواهند کرد.

وی به افزایش ۷۰ درصدی تعداد حوزه‌های امتحانی در مقایسه با سال گذشته برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: امتحانات سال آخر متوسطه دوم در ۲۳۹ حوزه امتحانی برگزار می‌شود و دانش‌آموزان پایه دوازدهم شهرهایی نظیر رستم‌آباد، منجیل و لوشان که پارسال در شهر خود حوزه امتحانی نداشتند امسال می‌توانند در شهر خودشان امتحان بدهند.

جهان آرای یادآور شد: در همه حوزه‌های امتحانی علاوه‌بر حضور مراقب، ناظر، رئیس حوزه و منشی، مربیان بهداشت نیز برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حضور دارند و نکات بهداشتی را پیگیری می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری امتحانات پایه نهم که بر اساس تصمیمات شورای اولیای مدارس با تعیین ساعت و روزهای امتحان به صورت داخلی برگزار می‌شود، تصریح کرد: امتحانات ۳۰ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز پایه نهم که به صورت حضوری از هفته گذشته در مدارس استان آغاز شده تا پایان خرداد ماه ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی امتحانات نهایی در پایه دوازدهم آموزش و پرورش پایه دوازدهم دانش آموزان دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۶۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از امروز در استان آغازشد.
مهدی منتجب افزود: امکان ثبت سفارش کتاب های درسی برای دانش‌آموزان میان‌پایه یعنی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم و یازدهم و دوازدهم تا سی یکم خردادماه ادامه دارد.
وی ادامه داد: ثبت‌نام پایه‌های ورودی اول دبستان، هفتم و دهم نیز ازدهم تیرماه آغاز و تا نهم شهریور ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه امکان ثبت کتاب های درسی به صورت انفرادی امکان پذیر است، افزود: انتظار می‌رود مدیران مدارس استان در اسرع وقت به منظور ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه به‌صورت گروهی اقدام کنند.
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و توزیع تمام کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه ثبت سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com است .
وی با اشاره به اینکه هم اکنون حدود چهار میلیون جلد کتاب به انبار استان اصفهان وارد شده است، گفت: این کتاب‌ها آماده تحویل به مناطق و نواحی استان است .
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، زمان تحویل کتاب ها از ناحیه و منطقه به مدرسه را دهم شهریور و توزیع آن به دانش آموزان را از بیست وششم شهریورماه اعلام کرد.
وی ادامه داد: ثبت‌نام در سامانه یکپارچه آموزش و پرورش (سیدا) لازمه ثبت‌نام در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای پایه های ورودی است.

دیگر خبرها

  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید اعلام شد
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • ۵ اردیبهشت؛ آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید