Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@04:43:46 GMT

زانو زدن ترودو برای مترضان آمریکا/عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۶۷۹۸

زانو زدن ترودو برای مترضان آمریکا/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جاستین ترودو روز گذشته در حلقه محافظان امنیتی خود در میان معترضان کانادایی که در حمایت از تظاهرات ضد نژداپرستی آمریکا به خیابان ها آمده بودند زانو زد و ابراز همدردی و حمایت کرد.

310 310

کد خبر 1396081.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جاستین ترودو ایالات متحده آمریکا کانادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۶۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: آمریکا نباید خود را بالاتر از همه بداند

وانگ یی، وزیر امور خارجه چین تاکید کرد که هر کشور عضو سازمان ملل می‌داند که تصمیمات شورای امنیت بر اساس منشور ملل متحد برای همه کشور‌ها الزام آور است.

براساس گزارش ریا نووستی، وانگ یی در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک پس از دیدار با همتای اندونزیایی خود گفت: ما امیدواریم که آمریکا خود را بالاتر از دیگران تلقی نکند و با دقت به صدای جامعه بین المللی گوش دهد.

به گفته وی، در سازمان ملل متحد هیچ استثنایی در مورد رعایت قوانین بین‌المللی از جمله قوانین شورای امنیت وجود ندارد و آمریکا امتیازات ویژه ندارد.

او افزود: ما امیدواریم که آمریکا عادات قدیمی خود را تغییر دهد و خود را بالاتر از دیگران قرار ندهد. با عضویت در سازمان ملل و همکاری با سایر کشور‌های عضو، باید به تعهدات بین المللی خود عمل کند. واشنگتن باید از قطعنامه ۲۷۲۸ حمایت کند و به دنبال آتش بس همه جانبه در نوار غزه در اسرع وقت باشد. نجات مردم فلسطین از مصیبت آنها هنوز ممکن است. 

در ۲۵ مارس، شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه ۲۷۲۸ را تصویب کرد که در آن خواستار آتش بس فوری در ماه رمضان شد تا منجر به  آتش بس دائمی و پایدار و رفع همه موانع بر سر راه ارائه کمک‌های بشردوستانه در مقیاس بزرگ شود. اما رژیم صهیونیستی با تکیه بر حمایت آمریکا و غرب هنوز این قطعنامه را اجرا نکرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • بهترین رژیم غذایی برای سلامت مغز/ ارتباط آرتروز زانو با زوال عقل
  • حمایت دموکرات‌ها برای تصویب کمک‌های آمریکا به اوکراین و اسرائیل
  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را در حمایت از اسرائیل تحریم کرد
  • بلینگام: هر تیمی جز رئال جلوی سیتی زانو می‌زد
  • چین: آمریکا نباید خود را بالاتر از همه بداند
  • پروتزهای بومی مفصل زانو و لگن نیاز مراکز درمانی را تامین می‌کنند
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند + فیلم
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند+ فیلم
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند
  • خط تولید پروتز‌های مفصل زانو و لگن گشایش یافت