Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@05:19:28 GMT

تحقق توکیو 2020 با راهکارهای جدید

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۶۸۱۴

تحقق توکیو 2020 با راهکارهای جدید

خبرگزاری معتبر ژاپنی از برنامه دولت این کشور برای برگزاری المپیک در شرایط کرونایی جهان خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، این روزها بحث بر سر لغو کلی بازی های المپیک توکیو حتی در سال 2021 بالا گرفته، اما خبرگزاری کیودوی ژاپن مدعی شده، دولت این کشور قصد دارد با اقداماتی برای مهار ویروس کرونا، برگزاری بازی‌های المپیک را ساده‌تر برنامه ریزی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از این اقدامات برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه، کاهش میزان تماشاگران و از سوی دیگر کاهش میزان تردد ورزشکاران و کادر تیم‌های شرکت کننده برای ورود و خروج از دهکده بازی‌ها و نیز انجام مستمر تست‌های تشخیصی کوید ۱۹ خواهد بود.


فرماندار توکیو ابراز امیدواری کرده است تا با ساده‌تر و معقول‌تر کردن برگزاری بازی‌ها؛ هرچه زودتر زمینه تحقق توکیو۲۰۲۰ علیرغم نگرانی‌های موجود در خصوص استمرار شیوع ویروس کرونا فراهم شود.


باید دید با در نظر گرفتن تمهیدات بهداشتی و تدوین پروتکل های جدی امکان برگزاری المپیک توکیو در تابستان 2021 فراهم می شود یا رویای ورزشکاران به همین راحتی از دست می رود.

المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۶۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید در گرو حمایت از سرمایه‌های خرد است/تثبیت سرمایه‌گذاری عامل تحقق شعار سال

به گزارش «نماینده»، احمدراستینه هفشجانی درباره راهکارهای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم در اقتصاد طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب به عنوان شعار سال اظهار داشت: تحقق این شعار بخشی متوجه مردم است و بخش دیگری هم به مسوولان باز می گردد که برای فراهم کردن مشارکت مردم در حوزه تولید، باید چند اقدام مهم در این حوزه انجام شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تثبیت سرمایه‌گذاری برای جهش تولید را یکی از موضوعات حائز اهمیت برشمرد و بیان داشت: ایجاد پنجره واحد که سالیان متمادی بر آن تاکید شده در جهت برداشتن موانع از پیش پای مردم در عرصه اقتصادی و حذف بروکراسی اداری که به تثبیت سرمایه گذاری و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار کمک خواهد کرد، از جمله عواملی است که می تواند شعار سال را محقق سازد.

راستینه هفشجانی اضافه کرد: ایجاد شبکه منسجم حمایت قانونی از مردم و سرمایه گذاران در بخش های تولیدی از دیگر موارد مهمی است که می تواند به تحقق شعار سال منجر شود چراکه این رویکرد سبب خواهد شد مردم در حفاظت از سرمایه خود آرامش خاطر داشته باشند.

وی تصریح کرد: همچنین ایجاد تیم مشاوره ای منسجم از زمان سرمایه گذاری تا حمایت از چرخه تولید، بازاریابی و تکمیل زنجیره ارزش در سرمایه گذاری، امنیت خاطری به وجود می آورد که انگیزه مشارکت در تولید را افزایش خواهد داد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس فراهم کردن بستر لازم برای سرمایه گذاری های خرد مردم را از دیگر محورهای مهم در تحقق شعار سال عنوان کرد و اظهار داشت: با این روش مردم می توانند در فرآیند روشن در پروژه های بزرگ مشارکت کنند که به رونق تولید منجر خواهد شد.

راستینه هفشجانی به این موضوع هم تاکید کرد که البته باید برای چگونگی مشارکت مردم در پروژه های اقتصادی تعریف دقیقی انجام شود تا مردم بتوانند در فرآیندی روان، سرمایه های خرد را با ضمانت های قانونی که دولت فراهم می کند به سمت سرمایه گذاری ها بزرگ سوق دهند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه فرهنگ سازی دقیق و درست مسوولان به افزایش مشارکت های مردمی در تولید منجر خواهد شد، تصریح کرد: ضرورت ارتقای دانش و فراهم کردن بسترهای فرهنگی لازم برای شناخت مردم در خصوص مسئولیت های اجتماعی در بین آحاد جامعه بسیار مهم است. به نحوی که مردم به جای اینکه سرمایه های خود را به صورت رها یا در منازل و حساب های بانکی راکد نگاه دارند، با یک کار فرهنگی دقیق و منسجم، می توان نقش مسئولیت مردم را نسبت به یکدیگر تبیین و روشن کرد.

راستینه هفشجانی ادامه داد: مردم اگر نگران اشتغال یا آینده فرزندان خود و ایران هستند، باید با حضور در میدان های اقتصادی کشور، مشارکت پایداری را رقم بزنند و همراه با مسئولیت هایی که به عهده می گیرند، بستر را برای رونق و رشد اقتصادی بیش از گذشته فراهم کنند.

وی درباره اینکه دولت در سال گذشته چگونه بسترسازی لازم را برای تحقق شعار امسال فراهم کرد، گفت: دولت در بخش راه اندازی واحدهای راکد تولیدی و بازکردن گره از مشکلات واحدهای تولیدی که موانعی داشتند، عملکرد مناسبی داشت.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین دولت امنیت روانی لازم را برای سرمایه گذاری و در راستای رونق تولید ایجاد کرد و در بخش صنایع بالا دستی اقدامات مهمی انجام داد که آثار آن در آینده دیده خواهد شد و امید است در سال جدید بخش خصوصی بیش از گذشته برای تحقق شعار سال فعال شود.

دیگر خبرها

  • چگونه سریع‌تر بدویم؟؛ این راه ساده به شما کمک می‌کند
  • احتمال افزایش بودجه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ۱۳ بلیت روی میز ورزشکاران ایران / امیدواری به رشته‌های غیرتوپی برای افزایش سهمیه
  • چگونه سریع‌تر بدویم؟ | این راه ساده به شما کمک می‌کند
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • جهش تولید در گرو حمایت از سرمایه‌های خرد است/تثبیت سرمایه‌گذاری عامل تحقق شعار سال
  • راهکارهای شش‌گانه مشارکت مردم در تحقق جهش تولید
  • رونمایی از لباس داوطلبان بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴
  • دهکده المپیک پاریس میزبان مهدکودک برای فرزندان ورزشکاران