Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@08:46:20 GMT

برگزاری نمایشگاه خوشنویسی در ساوه

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۶۸۲۶

برگزاری نمایشگاه خوشنویسی در ساوه

نمایشگاه خوشنویسی در شهرستان ساوه مصادف با بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) با عنوان شمیم عشق برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «حسین محمودی فر» در حاشیه برپایی این نمایشگاه گفت:‌ این نمایشگاه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه و کانون بسیج هنرمندان در از روز سه شنبه ۱۳ خرداد مصادف با بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) با عنوان شمیم عشق برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ساوه افزود: ‌تعداد 30 اثر خوشنویسی با موضوع اشعار و بیانات حضرت امام (ره)به معرض نمایش گذاشته شد و جمعی از مسئولان شهرستان از این نمایشگاه بازدید کردند.

 

وی ادامه داد:‌ حضرت امام خمینی (ره) با هدف مقابله با سلطه ابر قدرت های شرق و غرب، ملل اسلامی را با رویکردی جدید به ارزش های اسلامی فرا خواند و با قایل شدن ارتباط مستقیم میان انقلاب و دین مبین اسلام، انقلاب را شرطی لازم و ضروری برای تحقق آرمان های الهی، وسیله ای برای نیل به مقاصد مکتبی و پیوند دادن جامعه بشری به تعالی انسانی معرفی کردند.

 

محمودی فر اظهار داشت: احیای اسلام حقیقی، ارتقاء مقام و منزلت اسلام، پایان دادن به نظام ستمشاهی، ایجاد روحیه خودباوری در میان مسلمانان جهان از مهم ترین اقدامات امام راحل بود و کشورهای مسلمان باید الگوی موفق انقلاب اسلامی و رهبری مدبرانه امام راحل را مورد توجه قرار دهند و این الگوی رهایی بخش و موفق را برای نسل های کنونی و آینده و ملت های آزادی‌خواه جهان تبیین کنند.

 

محمودی فر افزود: برگزاری نمایشگاه پوستر زندگینامه امام راحل و کتابت بیانات حضرت امام (ره) توسط هنرمندان ساوجی از برنامه های جنبی این مراسم  بود.

 

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراسم بزرگداشت ارتحال امام نمایشگاه خوشنویسی خوشنویسی نمایشگاه حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۶۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حکمت و حکایت جوانمردی» منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین، کتاب «حکمت و حکایت جوانمردی» نوشته محمد فنایی اشکوری به تازگی توسط شرکت چاپ و نشر بین الملل منتشر و روانه بازار نشر شده است, این کتاب به تحلیل و بررسی آیین‌های فتوت و جوانمردی در برهه‌های زمانی مختلف از تاریخ پرداخته است.

فتوت و جوانمردی آیینی از حکمت است که ممزوج شده با ملیت و دین بوده و پس از اسلام در ایران به واسطه عارفان اسلامی و ایرانی در مسیر گسترش اخلاق و معنویت رواج پیدا کرده است. فتوّت پس از اسلام و حقایقی از فتیان و جوانمردی با محوریت حضرت رسول و حضرت علی (ع) از جمله مواردی است که با درنگ در منابع اسلامی و تأثیر آن در فرهنگ و ادبیات منثور و شاعرانه ایران از جمله آثار بزرگانی همچون فردوسی، سعدی و حافظ ریشه‌یابی شده است.

این کتاب با ۳۲۰ صفحه و قیمت ۱۶۰ هزار تومان عرضه شده است.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی در شهرستان های کرمان برگزار می شود
  • تجدید میثاق کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات روستایی در تبریز
  • «حکمت و حکایت جوانمردی» منتشر شد
  • مصلی آماده میزبانی از نمایشگاه کتاب می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه پوشش عفیفانه در شهرستان اشکذر
  • برگزاری مراسم دعای زائران رضوی برای پیروزی رزمندگان اسلام
  • عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • ۴۰ دانشجوی خارجی از بیت تاریخی امام راحل در خمین بازدید کردند
  • نقش اقتصاد و سرمایه‌گذاری در ترویج هنرهای قرآنی