Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@01:11:20 GMT

«طعم اصفهان» روی دیوار عمارت هنرمند

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۶۹۱۱

«طعم اصفهان» روی دیوار عمارت هنرمند

ایسنا/اصفهان نمایشگاهی از آثار نقاشی و طراحی حسین تحویلیان با عنوان «طعم اصفهان» از ۱۸ خرداد ماه در عمارت هنرمند برپا می‌شود.

مدیر عمارت هنرمند با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه آثار نقاشی و طراحی حسین تحویلیان با عنوان «طعم اصفهان» و با محوریت طرح‌های اصفهان، روز یکشنبه ۱۸ خردادماه ساعت ۱۸ در عمارت هنرمند افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرید صلواتی ادامه داد: «طعم اصفهان» میزبان نمایش ۳۵ طرح از حسین تحویلیان مدرس دانشگاه و نقاشی خواهد بود که با سبک خاصی از هنر آبرنگ خلق شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، وی تصریح کرد: این نمایشگاه تا ۲۵ خردادماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۰ میزبان عموم است و علاقه‌مندان برای بازدید از آن می‌توانند به عمارت هنرمند واقع در میدان شهدا، خیابان ابن سینا، کوچه دوم مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری افتتاح نمایشگاه نقاشی عمارت هنرمند طعم اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان میزبان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان با اشاره به اینکه بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان با حضور وزیر آموزش و پرورش در خردادماه در اصفهان برگزار می‌شود گفت: ماهیت کلی برگزاری جشنواره تکریم کامل خیران است.


مجتبی ملااحمدی افزود: جشنواره قبلی و تعهد بیش از ۱۵۰۰ میلیاردی خیران مدرسه‌ساز استان اصفهان که عملیات اجرایی بیش از ۹۰ درصد آن آغاز شده است، انتظارات را از اصفهان بالا برده که این جشنواره در مقایسه با سال‌های قبل از کیفیت بالاتری برخوردار باشد.


وی گفت: نقش جوانان و گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی در میان جوانان یکی از اهداف اصلی این جشنواره است که باید به آن به صورت جدی پرداخته شود.


ناصر فتحی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان هم گفت: جشنواره بیست و ششم از ستاد اجرایی تشکیل شده و در گروه‌ها، برنامه‌های متنوعی را انجام داده‌اند.

دیگر خبرها

  • کرمانشاه میزبان نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق»
  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه  
  • اصفهان میزبان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین
  • محک میزبان «سرزمین جدید»
  • تصویری از نقاشی زیبای هادی چوپان روی دیوار + عکس
  • تصویری از نقاشی زیبای هادی چوپان روی دیوار