Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تعداد 246 حوزه امتحانی در سراسر هرمزگان میزبان بیش از 14 هزار و 230 دانش آموز پایه دوازدهم در آزمون های نهائی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد قویدل لاری در حاشیه بازدید از روند برگزاری آزمون نهائی پایه دوازدهم گفت: امتحانات نهائی پایه دوازدهم رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و دروس نهائئی فنی حرفه ای از امروز 17 خرداد شروع شده و تا 17تیرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال جاری بیش از 14هزار و 230 دانش آموز دختر و پسر سراسر استان هرمزگان در آزمون نهائی پایه دوازدهم شرکت می‌کنند.

قویدل اضافه کرد: قریب به 246 حوزه امتحانی در 22 منطقه آموزش و پرورش استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برای برگزاری این آزمون آماده شده‌اند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: برگزاری امتحانات رشته های مختلف در روزهای متفاوت برای جلوگیری از تجمع دانش آموزان، گندزدائی و ضدعفونی کردن روزانه حوزه‌های امتحانی، تهویه مناسب در حوزه‌های امتحانی، تهیه ماسک و دستکش برای دانش آموزان، افزایش فاصله صندلی‌های آزمون، برگزاری کارگاه‌های توانمند سازی و آگاه بخشی برای برگزار کنندگان آزمون و نیز استفاده از تب سنج برای ورود دانش آموزان از مهمترین اقداماتی است که در راستای حفظ سلامت دانش آموزان انجام شده است.


دوبرابر شدن حوزه های امتحان نهائی برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی آموزش و پرورش هرمزگان گفت:در سال گذشته 133حوزه امتحان نهائی در هرمزگان وجود داشت که برای رعایت پروتکل های بهداشتی، این تعداد به 246حوزه در سال جاری افزایش یافته است.

عیسی افروخته در حاشیه برگزاری آزمون نهائی پایه دوازدهم رشته های تجربی و ریاضی گفت: در سال گذشته تعداد 133 حوزه برای برگزاری امتحانات نهائی پیش بینی شده بود.

وی افزود: برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و ارتقای سلامت دانش آموزان، تعداد حوزه‌های امتحان نهائی دو برابر شده و به 146 حوزه در سطح استان افزایش یافته است.

افروخته ادامه داد: داشتن ماسک برای حضور در جلسه الزامی است و دانش آموزانی که به هر دلیلی فاقد ماسک بهداشتی هستند، قبل از ورود به جلسه امتحان به آنها ماسک داده می شود.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی آموزش و پرورش استان هرمزگان خاطر نشان کرد: آزمون دروس نهائی رشته های نظری و فنی حرفه‌‌ای از امروز مصادف با 17 خرداد ماه 99 آغاز شده است و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۳۲۶۴

منبع: فارس

کلیدواژه: امتحانات نهایی هرمزگان آموزش و پرورش نهائی پایه دوازدهم حوزه های امتحان آموزش و پرورش دانش آموزان آزمون نهائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۶۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

13 هزار دانش آموز امسال به کلاس های درس بازگشتند



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از خانه ملت محمد وحیدی با اشاره به حضور مسئولان وزارت آموزش و پرورش در نشست امروز این کمیسیون، گفت: نشست امروز با موضوع بررسی راهکار‌های اجرایی کیفیت بخشی آموزشی، مهارت آموزی دانش آموزان و جذب افراد بازمانده از تحصیل برگزار شد که برابر آمار ارائه شده علت‌ها و چرایی تحصیل نکردن ۱۶۰ هزار کودک مورد بحث و بررسی قرار گرفت که ۱۳ هزار دانش آموز امسال به کلاس‌های درس بازگشتند.

وی اضافه کرد: در زمینه بازماندگان از تحصیل نیز گزارش‌های قابل توجهی به کمیسیون ارائه شد که برابر آمار ارائه شده در دوره ابتدایی یعنی افراد ۶ تا ۱۱ سال ۱۶۰ هزار نفر بازمانده از تحصیل داریم که به دلایل مختلف در کلاس درس حضور ندارند.

وحیدی با اعلام این خبر که ۱۳ هزار کودک از این آمار امسال به کلاس‌های درس بازگشتند، ادامه داد: بخشی از آمار، نیز مهاجران خارج از کشور بودند که از کشور خارج شدند ولی در این آمار هستند، برخی دیگر نیز به لحاظ جسمی یا ذهنی توانایی حضور در کلاس‌های درس عادی را ندارند و گروهی دیگر نیز شناسایی نشده هستند. تعداد اندکی هم در این آمار فوت شدگان هستند که شناسنامه آن‌ها ابطال نشده و ثبت احوال موظف به صدور گواهی فوت برای این افراد است تا این آمار به درستی پالایش شود.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با تأکید بر اینکه آمار کودکان بازمانده از تحصیل برای ما بسیار مهم است، گفت: به همین دلیل پالایش دقیق ۴۵ هزار نفر از این جمعیت آغاز شده که گزارش آن را در کمیسیون آموزش دریافت خواهیمکرد.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • ۵ اردیبهشت؛ آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۵ اردیبهشت
  • توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری
  • افزایش پذیرش مدارس سمپاد استان قزوین
  • 13 هزار دانش آموز امسال به کلاس های درس بازگشتند
  • آمادگی مازندران برای برگزاری امتحانات نهایی
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • برگزاری آزمون‌های نهایی مازندران در ۲۲۶ حوزه امتحانی
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت