Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا علیزاده روز شنبه با حضور در خبرگزاری ایرنا مرکز تبریز، از دوران قرنطینه و پسا کرونا در باشگاه های بدن سازی آذربایجان شرقی صحبت کرد و گفت: از سال ۱۳۷۳ شروع به ورزش بدن سازی کردم و با علاقه ای که به این ورزش داشتم، در کنار ورزش تحصیلات خودم را همه ادامه دادم و کارشناس مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه تبریز و ارشد مدیریت ورزشی را نیز کسب کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۳ و قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۶ و چندین قهرمانی کشوری را بدست آوردم که آخرین آن در سال ۱۳۹۸ در استان زنجان بود.

وی در پاسخخ به این سوال که حمایت خانواده از شما در مسیر قهرمانی چگونه بود، تشریح کرد: من در یک خانواده ایثار گر به دنیا آمدم، پدرم سپاهی و برادرم جانباز شیمیایی است، و فعلا متاهل و دارای یک فرزند دختر می باشم؛ به رغم اینکه خانواده ام در ابتدای شروع من در ورزش پرورش اندام با این استدلال که این رشته ورزشی آینده کاری خوبی ندراد، مخالفت می کردند، ولی با گذر زمان و با آگاهی از زیبایی و جذابیت ورزش پرورش اندام از مشوقین اصلی بنده در کسب موفقیت های اخیرم بوده اند.

قهرمان پرورش اندام تبریزی با اعلام اینکه در حال حاضر در کنار ورزش حرفه ای ،باشگاه داری نیز می کند، اضافه کرد: در این راه برای حدود ۱۵ نفر کار آفرینی کرده ام.

وی با اشاره به اینکه تا سال ۲۰۱۳ از شهر تبریز در ورزش پرورش اندام هیچ کس وارد تیم ملی و مسابقات جهانی نشده بود، یادآوری کرد: به لطف خدا و همت خودم موفق شدم در این سال لباس مقدس تیم ملی را بر تن کرده و در مسابقات جهانی قزاقستان شرکت کنم و در نهایت مدال رنگین مسابقات را بر گردن آویزم.

علیزاده عنوان کرد: در حال حاضر به دنبال چاپ کتاب سیصد صفحه ای خودم در زمینه آموزش پرورش اندام هستم؛ همچنین منتظر شرکت در رقابت های قهرمانی «آرنولد کلاسیک» هستم که قرار است سال آینده زیر نظر اسطوره این رشته ورزشی برگزار شود؛ در تاریخ برگزاری این مسابقات تاحالا ورزشکاری در شمال غرب کشور موفق به کسب مدال آن نشده و من می کوشم تا مدال این مسابقات را کسب کنم. 

عضو تیم ملی بدن سازی و پرورش اندام کشور با بیان اینکه شیوع کرونا در کشور و جهان، ورزشکاران و باشگاه های ورزشی را دچار مشکلات عدیده ای کرد، گفت: خوشحال هستم که ورزشکاران و باشگاه داران ورزشی توانستند با سربلندی این روز های سخت را پشت سر بگذارند و در مسیر ورزش ادامه فعالیت دهند.

وی افزود: از آنجایی که اولویت اصلی باشگاه داران، سلامتی ورزشکاران بوده است، قبل از اعلام ستاد ملی کرونا و دستور مسئولان ورزشی استان، تصمیم به تعطیلی باشگاه ها گرفتیم و در این راه با مشکلات مالی فراوانی از قبیل اجاره ماهانه باشگاه ها روبرو شدیم که با همت اداره کل ورزش و جوانان و هیات بدن سازی استان بر مشکلات فایق شدیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بعد از اعلام بازگشایی باشگاه های ورزشی از سوی ستاد ملی کرونا، هر باشگاه ورزشی، سوای از متراژ باشگاه قرار است در هر یک صد متر مربع فقط ۶ ورزشگاه با رعایت اصول بهداشتی و با استفاده از ماسک و دستکش به فعالیت ورزشی ادامه دهد و در بین هر تایم نیم ساعت تا یک ساعت کل باشگاه ورزشی بوسیله عوامل باشگاه ضد عفونی شود.

علیزاده با بیان اینکه همچنان با گذشت چند روز از ابلاغیه ستاد ملی کرونا مبنی بر بازگشایی باشگاه های ورزشی، اکثر ورزشکاران و خانواده ها ترس از ابتلا به ویروس کرونا در محیط باشگاه را دارند، افزود: تنها راهکاری که در این زمینه به ذهنم رسید، حضور تنها فرزندم در باشگاه بود که نشان دهم ما محیطی کاملا بهداشتی را برای ورزشکاران ایجاد کرده ایم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رعایت پروتکل های بهداشتی اعلامی از سوی ستاد ملی کرونا در شهریه باشگاه های بدن سازی تاثیر گذار بوده یا نه، اظهار کرد: باشگاه های بدن سازی استان از چند سال قبل به رغم افزایش تورم، شهریه خود را افزایش نداده بودند، اما شیوع کرونا و تعطیلی ناشی از آن ما را ناگزیر از افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی شهریه در سال جاری کرد.

وی در پاسخ به این سوال که هیات بدن سازی و پرورسش اندام آذربایجان شرقی چه اقداماتی را در راستای حمایت از باشگاه ها در روزهای کرونایی انجام داد، گفت: اغلب باشگاه داران و ورزشکاران این رشته با وجود مشکلات معیشتی که برایشان بوجود آمده بود، در حرکتی انسانی با جمع آوری مبالغی توانستند تعداد قابل توجهی بسته های غذایی را تهیه کنند تا دست یاری به نیازمندان دیگر شهرمان داشته باشند تا سفره های آنان در این روز ها خالی نباشد.

برچسب‌ها ویروس کرونا تبریز فدراسیون های ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تبریز فدراسیون های ورزشی ویروس کرونا تبریز فدراسیون های ورزشی ستاد ملی کرونا پرورش اندام باشگاه ها بدن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۶۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اینجا تمرین پهلوانی می‌کنند

ورزش زورخانه ای آیینی‌ترین ورزش ایرانی است که روز هفده شوال به نام این ورزش نامگذاری شده و اینجا در مدرسه ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی ۱۱۰ نفر از کودکان مشق پهلوانی می‌کنند.

کد خبر 746365

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • فرهنگ پهلوانی از گود زورخانه تا گرد جهان
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند
  • فیلم| اینجا تمرین پهلوانی می‌کنند
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!