Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، محمود بهزادی‌راد، وکیل مدافع نسرین ستوده در خصوص آخرین وضعیت موکلش اظهار کرد: ما منتظر بودیم که برای عید نوروز به وی مرخصی داده شود اما متاسفانه هنوز مرخصی به او داده نشده است. در حال حاضر منتظر هستیم تا مصوبه اخیر مجلس در خصوص اصلاح طرح تقلیل مجازات حبس تعزیری ابلاغ و اجرا شود تا ببینیم چه تحولی در وضعیت وی پیش می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهزادی‌راد گفت: به نظر می‌رسد با اجرایی شدن این مصوبه، بسیاری از زندانیان آزاد خواهند شد و امیدواریم نسرین ستوده هم با این مصوبه آزاد شود.

نسرین ستوده در در آخرین حکمی که از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب صادر شد، به اتهام اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی، فعالیت تبلیغی علیه نظام، عضویت موثر در گروهک غیرقانونی و ضد امنیتی کانون مدافعان حقوق بشر، حذف اعدام و شورای ملی صلح، تشویق مردم به فساد و فحشا و فراهم آوردن موجبات آن و ظاهر شدن بدون حجاب شرعی در محل شعبه بازپرسی، اخلال در نظم و آسایش عمومی و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی جمعاً به ۳۳ سال حبس و تحمل ۱۴۸ ضربه شلاق محکوم شد که طبق ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی، مجازات اشد اجرا می‌شود.

کد خبر 518368 برچسب‌ها زندان وکیل

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: زندان وکیل نسرین ستوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییری که مقابل استقلال خطرساز شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شمس‌آذر قزوین در 15 دقیقه پایانی دیدار مقابل استقلال نمایش متفاوتی از سایر لحظات داشت و تغییراتی که در ترکیب این تیم به وجود آمد و حضور مهره‌هایی مثل سجاد جعفری کاری کرد تا آنها هجومی‌تر کارشان را دنبال کنند و بتوانند به دو گل برسند و در آستانه کامبک قرار بگیرند.

سجاد جعفری که در نقل و انتقالات تابستانی از ذوب‌آهن به شمس‌آذر قزوین اضافه شد، در دیدار مقابل استقلال به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت و لحظاتی پس از حضورش در بازی توانست روی گل اول بازی نقش مستقیم داشته باشد و علاوه بر آن در نبردهای میانه زمین موفق کار کند تا عملکرد بهتری ارائه بدهند.

این هافبک سرعتی و تکنیکی در دقیقه 83 به زیبایی منطقه بازی را از میانه زمین عوض کرد و توپ را به جناح راست زمین بُرد و به علی آزادمنش رساند تا ارسال این بازیکن را فراز امامعلی تبدیل به گل کند و شمس‌آذر امیدوار به بازگشت شود.

جعفری که تجربه گلزنی مقابل سپاهان و تراکتور را داشته، امیدوار بود با زدن گل اول برابر استقلال بتوانند در لحظات پایانی به بازی برگردند که فقط یک گل دیگر به ثمر رساندند.

دیگر خبرها

  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • اعلام حکم بی‌سابقه علیه توماج صالحی در دادگاه بدوی | جرم او دقیقا چیست؟
  • تجارت آزاد با اوراسیا در انتظار مصوبه مجلس/ واردات گوشت از آفریقا
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • ۲۵۰ زندانی درآذربایجان غربی تا آخراردیبهشت آزاد می شوند
  • تغییری که مقابل استقلال خطرساز شد(عکس)
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری/ تولید مسکن ارزان با کمک دانش‌بنیان‌ها
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان