Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@07:56:22 GMT

گابریل ژسوس: نژاد پرست ها افرادی تهی مغز هستند

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۷۰۰۶

ژسوس که خودش یکبار در لباس پالمیراس و در چارچوب مسابقات کوپا لیبرتادورس در اروگوئه هدف نژادپرستی قرار گرفت، با هم نوعان خودش در سراسر دنیا ابراز همدردی کرد. 

طرفداری - گابریل ژسوس همگام با جنبش «زندگی سیاهان اهمیت دارد» به نکوهش نژاد پرستی و تبعیض در سطح جامعه جهانی پرداخت. 

به گزارش سایت گل، مهاجم برزیلی منچسترسیتی هم به جمع افرادی پیوست که پس از مرگ جورج فلوید در آمریکا، خواهان برابری نژادی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نژاد پرستی مشکلی نیست که همین چند روز پیش ایجاد شده باشد و اصلا طبیعی نیست، بنابراین مردم فکر می کنند دیگر بس است و حالا به آستانه انفجار رسیده اند. من علیه خشونت یا هر نوع اعتراض خشونت آمیز هستم. من طرفدار اعتراضات مسالمت آمیز با عنوان «نه به نژاد پرستی» هستم و هر بار که می گوییم «زندگی سیاهان اهمیت دارد» باید خوب آن را بفهمیم و معنایی که پشت آن نهفته است را درک کنیم. ما نمی گوییم زندگی بقیه اهمیت ندارد، بلکه می گوییم زندگی سیاهانی که نژاد پرستی را تجربه می کنند، اهمیت دارد. نمی توانیم این را تعمیم بدهیم. همه نژاد پرست نیستند؛ در واقع اکثریت این طور نیستند ولی خیلی از افراد هستند و این طور به نظر می رسد که مغزی در سر ندارند. پس زمانی که از این جمله استفاده می کنیم، می دانیم که قربانی یک نژاد پرستی بودن چه حسی دارد. واقعا دردناک است. 

همچنین بخوانید:  ادای احترام بازیکنان دورتموند به جورج فلوید، شهروند سیاهپوستی که توسط پلیس آمریکا کشته شد

اونوها، مدافع سابق منچسترسیتی: در آمریکا هرگز امنیت را صد درصد حس نمی کنم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نژاد پرستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۷۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای سندی مهم درباره افرادی که مسعود رجوی به ساواک لو داد | ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین،اظهارات عضو عالی‌رتبه ساواک در مورد همکاری مسعود رجوی در بازداشت محمد حنیف نژاد از بنیان گذاران مجاهدین خلق را مشاهده کنید.

کد خبر 847077 منبع: ایرنا برچسب‌ها دادگاه خبر ویژه منافقین

دیگر خبرها

  • «پیری» دقیقا از چه سنی آغاز می‌شود؟
  • افشای سندی مهم درباره افرادی که مسعود رجوی به ساواک لو داد | ویدئو
  • هشدار جدی پزشکیان به مسئولان /بترسید از اینکه.../نیاز به گشت ارشاد مدیران نیست، در آمریکا هم می‌دانند ما در اینجا چه می‌کنیم!
  • شدت وزش باد از امشب در ایلام کم می‌شود
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • جنگ غزه با هدف از بین بردن بافت زندگی فلسطینی ها انجام می شود
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏