Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@18:27:36 GMT

غلط می‌کند کسی با قاتل حاج قاسم مذاکره کند

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۷۰۱۴

غلط می‌کند کسی با قاتل حاج قاسم مذاکره کند

کد خبر 4942163 امیر قربانی زری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم سلیمانی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی محسن پیرهادی صفحه اول روزنامه ها دکه روزنامه مطبوعات ایران توییتر ویروس کرونا پیام توییتری نفتکش مجلس شورای اسلامی ایران ونزوئلا ایالات متحده آمریکا برنامه اینستاگرام اینفوگرافیک دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۷۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت جدی کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی برای تصاحب دوبنده تیم ملی

به نظر می‌رسد رقابت برای تصاحب دوبنده ملی در وزن ۸۶ کیلوگرم بین کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی جدی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا از ۲۳ فروردین در بیشکک آغاز می‌شود که در وزن ۹۷ کیلوگرم کامران قاسم‌پور به این مسابقات اعزام نخواهد شد.

وی در حالی که سال گذشته به یک وزن بالاتر آمد اما در مسابقات رنکینگ جهانی در وزن ۹۷ کیلوگرم برنز گرفت و این امیرعلی آذرپیرا بود که در وزن ۹۷ کیلوگرم طلا گرفت و مدعی این وزن شد.

باتوجه به اینکه کامران قاسم‌پور ۹۰ کیلوگرم وزن دارد به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام نخواهد شد و به نظر می‌رسد رقابت گلادیاتور و حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم حالا جدی‌تر از گذشته است.

بعد از مسابقات قهرمانی آسیا، رقابت‌های کسب سهمیه المپیک برگزار خواهد شد و در صورتی که آذرپیرا سهمیه ۹۷ کیلوگرم را بگیرد در این وزن به المپیک خواهد رفت.

براین اساس در وزن ۸۶ کیلوگرم علاوه بر حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و هادی وفایی‌پور هم در تلاش هستند تا دوبنده ملی را تصاحب کنند. باید منتظر بود و دید وضعیت بهبودی یزدانی چطور طی خواهد شد و کدام کشتی‌گیر در وزن ۸۶ کیلوگرم به المپیک پاریس خواهد رفت.

منبع: فارس

کد خبر 739691

دیگر خبرها

  • رسمی: سرمربی آژاکس در پایان فصل تغییر می‌کند
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین
  • حرف‌های مهم کامران قاسمپور برای حضور در ۸۶ کیلو
  • 3 اشتباه دیگر فروش
  • تراز دریاچه ارومیه ۵۰ سانتیمتر افزایش یافته است
  • قاسم‌پور در واکنش به حضور در ۸۶ کیلوگرم: سرباز تیم‌ ملی هستم
  • رقابت جدی کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی برای تصاحب دوبنده تیم ملی
  • کرمان فقط با مردم آباد می‌شود
  • معمای سخت کامران قاسم پور و حسن یزدانی؛ چرا باید یک نفر قربانی شود؟
  • اسرائیل هیات مذاکره کننده خود را از قطر فراخواند