Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید فیروز عسگری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی از روز شنبه ۱۷ خرداد ماه ۹۹ آغاز و تا روز سه‌شنبه۲۷ همین ماه ادامه دارد.

عسگری با اشاره به اینکه دانش‌آموزان پایه نهم در صورت داشتن معدل بالای ۱۷ مجاز به شرکت در این آزمون هستند افزود: رقابت علمی بین دانش‌آموزان هر منطقه خواهد بود و هر یک از مناطق ۱۷ گانه استان می‌تواند نسبت به تعیین شرایط خاص در محدوده جغرافیایی خود اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ثبت‌نام از طریق سامانه اینترنتی انجام می‌گیرد و برگزاری آزمون با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

عسگری با بیان اینکه هر یک از دانش‌آموزان می‌توانند تنها در یک رشته تحصیلی در این آزمون شرکت کند، اضافه کرد: دانش‌آموزان عشایری به دلیل کوچرو بودن می‌توانند در هر منطقه‌ای در سطح استان ثبت‌نام و در آزمون شرکت کنند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: آزمون در ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۰ تیر ماه ۹۹ به صورت همزمان در سراسر استان و کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش امتحانات دانش آموزان نمونه دولتی ثبت نام دانش آموزان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام ورودی مدارس سمپاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس اداره استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش قم گفت: دانش آموزانی که علاقمند به شرکت در آزمون ورودی مدارس سمپاد ۱۴۰۳ هستند، فقط تا ۲۸ فروردین فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام و پرونده خود برای شرکت در این آزمون را تکمیل کنند.

محمد علی صمدانی اقدم افزود: علاقه‌مندان به تحصیل در این مدارس می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی شیوه‌نامه اعلامی و همچنین دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون‌های ورودی دوره اول و دوم متوسطه مدارس سمپاد و دوره دوم مدارس نمونه دولتی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وی افزود: شماره تماس ۳۲۹۴۲۵۷۵ نیز آماده پاسخگویی به دانش آموزان در خصوص برگزاری و ثبت نام این آزمون است.

صمدانی گفت: آزمون مدارس سمپاد امسال ۳۱ خرداد ویژه دانش آموزان ورودی پایه هفتم و ۱ تیر برای دانش آموزان ورودی‌های پایه دهم برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به ثبت نام دانش آموزان اتباع در این آزمون گفت: دانش آموزان اتباع هم درصورت داشتن کد یکتا و رمز سیدا میتوانند در این آزمون ثبت نام کنند.

آقای صمدانی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس سمپاد ۱۴۰۳ تحت نظر سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان برای دانش‌آموزان ورودی هفتم و دهم که علاقه‌مند به تحصیل در این مدارس هستند از شنبه ۱۸ فروردین آغاز شده است.

گفتنی است، سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان یا همان سمپاد، نهادی است که بر امور تحصیلی دانش‌آموزان مستعد و با بهره هوشی بالا نظارت می‌کند و در بین دانش آموزان به مدرسه تیزهوشان معروف است.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • تمدید ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • ️تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی تا ۳۱ فروردین
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی تا جمعه
  • ۲۸ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام ورودی مدارس سمپاد