Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@14:04:41 GMT

جلوگیری از خروج 120 هزار لیتر سوخت از مرز

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۷۲۷۸

جلوگیری از خروج 120 هزار لیتر سوخت از مرز

فرمانده پایگاه دریابانی میناب از عملیات موفقیت آمیز مرزبانان و جلوگیری از خروج 120 هزار لیتر گازوئیل قاچاق از مرزهای آبی خبر داد.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ مجید کریم پور با اعلام این خبر اظهار داشت: مرزبانان پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت (جابه جایی سوخت به وسیله مشک های پلاستیکی در خور"کرگان")، بلافاصله برای بررسی موضوع اکیپ گشت دریایی این یگان به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مرزبانان حین گشت زنی در منطقه، شناورهای قاچاقچیان را مشاهده و برای بررسی بیشتر فرمان ایست را صادر کردند.

فرمانده پایگاه دریابانی میناب تصریح کرد: قاچاقچیان که با مشاهده مرزبانان غافلگیر شده بودند، برای فرار از چنگال قانون اقدام به بریدن طناب مشک‌ها که به شناورها متصل بود کردند و از محل متواری شدند.

سرهنگ کریم پور با بیان اینکه تلاش برای دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد، گفت: ماموران پس از بررسی محل، 3 عدد مشک "محفظه پلاستکی نگهدارنده" حاوی 120 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را به ارزش 360 میلیون ریال کشف کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بنزین قاچاق سوخت حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۷۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق

جلیل سلطانی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه گفت : مأموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشتزنی در پایانه مرزی پرویزخان قصرشیرین موفق به شناسایی چند دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه از تشکیل پرونده‌هایی در این خصوص و ارجاع آنها به مراجع قضائی خبر داد و گفت: برخورد با پدیده قاچاق از مهمترین برنامه‌های پلیس امنیت اقتصادی استان در سال جاری خواهد بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • هدر رفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد
  • هدررفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد
  • جلوگیری از خروج گندم تولیدی استان و انتقال آن به سایر استان‌ها
  • جلوگیری از خروج ارز با متصل شدن به زنجیره بین المللی استاندارد
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • محکومیت قاچاقچیان سوخت و مواد خوراکی در خوزستان
  • کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در مرزهای آذربایجان غربی
  • کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر
  • لزوم جلوگیری از خروج گندم تولیدی از سطح استان