Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن واعظی گفت: در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان، هفته آینده ۱۱۰ سری جهیزیه به ارزش ۲۰ میلیارد ریال بین زوج‌های جوان استان توزیع می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن واعظی در گفت‌وگو با  صبح قزوین؛ با اشاره به فعالیت موسسه خیریه مدافعان حرم اظهار کرد: قرارگاه مدافعان حرم از سه سال گذشته در شهر محمدیه استان قزوین تشکیل شده و مؤسسه خیریه مدافعان حرم نیز طی ماه گذشته در کنار این قرارگاه آغاز به فعالیت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: در مجموع این دو نهاد خدمات فراوانی را به افراد تحت پوشش خود ارائه داده است.    واعظی درباره هدف تشکیل این مؤسسه و قرارگاه جهادی بیان کرد: هدف از تشکیل این نهادها محرومیت زدایی و کمک رسانی به افراد نیازمند در سراسر استان و به‌ویژه شهرستان البرز بود.   وی تصریح کرد: در همین راستا برنامه‌هایی در دست اقدام است که مهمترین آن اهدای بیش از 110 جهیزیه به ارزش 20 میلیارد ریال به زوج‌های جوان در هفته آینده است که مراسم جشن آن روز دوشنبه با حضور مسئولان و زوج‌های جوانان در فرهنگسرای نیایش برگزار می‌شود.   مدیر مؤسسه خیریه مدافعان حرم ادامه داد: 65 سری از این جهیزیه‌ها در محمدیه و ناحیه شهریِ مهرگان و مابقی آن در سایر نقاط استان از جمله آبیک، بوئین زهرا، آقابابا، اقبالیه، الموت و کوهین توزیع می‌شود.   وی عنوان کرد: افراد بی‌بضاعت و محروم نیز از طریق رابطین سایر گروه‌های خیریه موجود در مناطق گوناگون، شناسایی و برای بررسی به ما معرفی شده‌اند.   واعظی ابراز کرد: این جهیزیه‌ها شامل 18 قلم کالای اساسی از جمله تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز‌، اتو، چای ساز، فرش، کالای خواب، سرویس آرکوپال و قاشق و چنگال است که ارزش هر سری حدود 18 تا 20 میلیون تومان است.    توزیع بیش از هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند   این مقام مسئول با بیان اقدامات انجام شده طی سه ماهه نخست سال در این دو نهاد گفت: اشتغال‌زایی برای بانوان سرپرست خانوار‌، توزیع هزار و 127 پک میوه شب عید، آزاد سازی زندانیان مهریه، راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک با ظرفیت تولید روزانه 500 تا 600 ماسک توسط جهادگران، توزیع 680 پرس غذای گرم و اجاره و رهن دو باب منزل مسکونی برای زنان سرپرست خانوار از جمله اقدامات ما است.   وی افزود: در بخش اشتغال بانوان سرپرست خانوار و خود سرپرست در مهرگان و محمدیه برای 35 نفر از طریق آموزش رایگان و فعالیت در زمینه‌هایی مانند چرم دوزی اشتغالزایی ایجاد شده است.   واعظی سپس به بیان اقدامات صورت گرفته در راستای مبارزه با کرونا پرداخت و عنوان کرد: در زمینه مقابله با کرونا نیز علاوه بر کارگاه تولید ماسک، پنج هزار دستکش، 50 پک بهداشتی به طور روزانه و هزار و 127 بسته معیشتی بین محرومین توزیع و معابر و سطح شهر نیز با همکاری 25 نفر ضدعفونی و گندزدایی شد.   وی در پایان عنوان کرد: با کمک ستاد اجرایی فرمان امام(ره) 168 بسته معیشتی توزیع و چهار منزل نیز مرمت و بازسازی شد، همچنین اقساط بانکی برخی افراد و فیش آب و برق آسیب دیدگان از کرونا به ارزش هفت میلیون و 400 هزار تومان و ملزومات زندگی 18 نفر نیز از طریق خیرین و اعضای گروه جهادی و مؤسسه پرداخت شد.    انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مدافعان حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۷۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۸ هزار افطاری متبرک در مناطق کم برخوردار در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر امور مجاوران بنیاد کرامت رضوی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان روزانه ۲ هزار پرس افطاری متبرک ویژه افراد محروم در نظر گرفته شده است تا یک شب از ماه مهمانی خدا را، میهمان سفره کریمانه حضرت شمس الشموس  باشند.

هادی غلامی افزود: در مجموع تا پایان ماه مبارک ۴۸ هزار افطاری متبرک میان ساکنان مناطق شش گانه حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار توزیع می‌شود.

وی گفت: این اقدام به همت مدیریت امور مجاوران بنیاد کرامت رضوی صورت گرفته است و دعوتنامه غذای حضرتی از چند روز قبل در مناطق حاشیه شهر توزیع و در هر محله، یک مسجد محوری یا مدرسه برای استقرار خادمان برای توزیع تعیین می‌شود و افراد برای دریافت افطار به آن محل مراجعه می‌کنند.

مدیر امور مجاوران بنیاد کرامت رضوی افزود: برخی شهروندان نیز در گذشته نامه‌هایی به بنیاد کرامت رضوی ارسال کرده‌اند که به نیت تبرک درخواست غذای حضرتی داشته‌اند، امسال برای این افراد هم افطار رضوی در نظر گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ سری جهیزیه بین نو عروسان نیازمند توزیع شد
  • توزیع جهیزیه و سبد غذایی در شهرستان قاین
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • توزیع ۳ هزار بسته معیتشی و ۱۰۰ سری جهیزیه
  • انفجار گاز در نوشهر ۲ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • توزیع ۴۸ هزار افطاری متبرک در مناطق کم برخوردار در مشهد
  • اهدای ۱۷۹۶ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای ۱۷۹۴ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • انفجار مین در سردشت و مجروحیت دو نفر | قطع عضو یکی از حادثه دیدگان
  • ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی