Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای زکات کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با عید سعید فطر مردم استان 2 میلیارد و 135 میلیون و 600 هزار تومان زکات فطریه پرداخت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ علی ملک‌پور، دبیر شورای زکات کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: امسال با توجه به شرایط ایجاد شده در پی شیوع ویروس کرونا روش‌های الکترونیکی شامل کدهای ussd و شماره کارت بانکی برای هر شهرستان در رسانه‌ها و فضای مجازی اطلاع‌رسانی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همچنین 725 پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در محل برگزاری نماز عید فطر، مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سطح استان با مجوز و آرم مخصوص شورای زکات برپا شده بود.

دبیر شورای زکات کمیته امداد استان با اشاره به اینکه پرداخت نقدی زکات فطره نسبت به سال گذشته 110 درصد افزایش یافته است گفت: اطلاع‌رسانی نحوه پرداخت الکترونیکی زکات فطره از طریق رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری و فضای مجازی زمینه افزایش پرداخت نقدی زکات را فراهم کرده است.

ملک پور با اشاره به تعامل سازنده سایر دستگاه‌های مرتبط با دبیرخانه شورای زکات استان ازجمله دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، استانداری، بهزیستی، ائمه جماعات، صداوسیما و رسانه‌های نوشتاری ادامه داد: مبالغ جمع‌آوری شده در کوتاه‌ترین زمان طبق احکام شرعی به دست نیازمندان همان منطقه رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیته امداد شورای زکات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۷۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۴۴ میلیارد تومان زکات فطریه در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، جلال شیخ پور گفت: عید فطر امسال مبلغ ۴۴ میلیارد تومان زکات فطره و کفاره در استان جمع آوری شد که ۴۰ میلیارد تومان آن فطریه عام، سه میلیارد تومان فطریه سهم سادات، ۶۰۰ میلیون تومان کفاره غیر عمد و ۴۰۰ میلیون تومان کفاره عمد بوده است.

وی اظهارداشت: امسال دو هزار و ۵۶۶ پایگاه ثابت و سیار در مراکز شهرها، بخش‌ها و روستا‌های سراسر استان شامل مراکز نیکوکاری، مساجد و محله‌های برپایی نماز عید فطر کار جمع آوری زکات فطره را برعهده داشتند.

به گفته شیخ پور مبالغی که از طریق زکات جمع‌آوری می‌شود در بخش‌های مختلف مسکن، تحصیل و امور معیشتی محرومان و نیازمندان هزینه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۴۴ میلیارد تومان زکات فطریه در لرستان
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس
  • پرداخت ۴۲ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره به کمیته
  • چگونه فطریه و کفاره خود را به دست نیازمندان واقعی برسانیم؟