Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

پخش مرحله مقدماتی فصل دوم مسابقه «عصر جدید» با اجرای احسان علیخانی ، از ۱۷ اسفند ماه ۹۸ آغاز شد. تاکنون ۱۲ قسمت از مرحله مقدماتی روی آنتن رفته و پخش ۸ قسمت باقی مانده است.

اخبار فرهنگ و هنر - این روز‌ها ضبط کامل برنامه‌های مرحله مقدماتی به پایان رسیده است و عوامل برنامه «عصر جدید» پس از وقفه‌ای کوتاه ضبط مرحله دوم مسابقه بزرگ استعدادیابی خود را آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقه « عصر جدید » در حوزه استعدادیابی است و علاقه‌مندان به حوزه‌های ورزشی، سرگرمی، هنری و ... در این مسابقه شرکت می‌کنند.

«عصر جدید» با اجرای احسان علیخانی و داوری امین حیایی ، رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد و بشیر حسینی هر هفته شنبه و یکشنبه‌ بعد از خبر ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه سه می‌رود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: احسان علیخانی عصر جدید امین حیایی آریا عظیمی نژاد شبکه سه امین حیایی احسان عليخانی عصر جدید 2 مرحله مقدماتی عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۷۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا

تیم فوتبال بارسلونا با هدایت «ژاوی ارناندس» در فصل جاری عملکرد پرفراز و نشیبی از خود به جا گذاشت. این تیم در حال حاضر در جدول رده بندی لالیگا اسپانیا با ۸ امتیاز کمتر نسبت به رئال مادرید در رده دوم قرار دارد و در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد به جمع ۸ تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند و باید در این مرحله با پاری سن ژرمن فرانسه روبرو شود.

در این فصل بار‌ها زمزمه‌های خروج یا برکناری ژاوی از نیمکت بارسلونا بار‌ها به گوش رسیده است و به نظر می‌رسد در پایان فصل باید شاهد جدایی او از تیم کاتالان‌ها باشیم. پایگاه خبری «Mundo Deportivo» از جدایی ژاوی و بارسلونا در پایان فصل صحبت کرده است و «هانسی فلیک» سرمربی کنونی بایرن مونیخ، لوییز انریکه سرمربی پاری سن ژرمن و رافا مارکز مدافع پیشین بارسلونا را به عنوان گزینه‌های جایگزینی ژاوی معرفی کرده است.

همچنین طبق اطلاعاتی که برنامه رادیویی «Barça Reservat» منتشر کرده است بارسلونا در حال بررسی استفاده از ژاوی به عنوان سفیر بنیاد این باشگاه است. ژاوی در دروان بازیگری خود در بارسلونا میراثی ارزشمند از خود به جا گذاشت و توانست خود را به عنوان یکی از اسطوره‌های این باشگاه معرفی کند.

دیگر خبرها

  • پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پس از جنگ است
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • صعود خونین تیم‌ملی با برد تاریخی در عشق‌آباد! / فرار سه امتیازی از چمن مصنوعی و بازی خشن ترکمن‌ها
  • ایران 1 - 0 ترکمنستان/ صعود ایران به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی
  • ماشاریپوف و اورونوف درخشیدند، ازبکستان به جام ملتها رسید
  • مقدماتی جام جهانی | پیروزی ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس
  • ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس به جام ملت‌ها رسید
  • ترکمنستان 0-0 ایران؛گزارش زنده
  • ایران یک گام تا صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷
  • ترکمنستان- ایران/ آتش بازی در عشق آباد