Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@15:23:02 GMT

تبریک روز جهانی دوچرخه با عکس علیرضا جهانبخش!

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۷۵۷۵

تبریک روز جهانی دوچرخه با عکس علیرضا جهانبخش!

به گزارش همشهری آنلاین  صفحه رسمی لیگ برتر انگلیس با انتشار  عکسی از علیرضا جهانبخش روز جهانی دوچرخه را تبریک گفت. عکسی که مربوط به ضربه برگردان ملی پوش کشورمان در بازی برایتون و چلسی و گل زیبای جهانبخش است. ر ضربه برگردان در زبان انگلیسی به bicycle kick یا ضربه دوچرخه‌ مشهور است.

کد خبر 518424 برچسب‌ها فوتبال - لیگ برتر انگلیس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران ترین لیگ فوتبال دنیا در بن بست!

یک رسانه انگلیسی می نویسد که ریخت و پاش دیوانه وار به «فاجعه فوتبال» ختم شد.

به گزارش مشرق، «فوتبال انگلیس نابود شد و بهترین لیگ دنیا تنها یک شعار است»، این اظهارات دیوید، هوادار فوتبال انگلیس در مصاحبه با نشریه گاردین بعد از هفته کابوس وار فوتبال این کشور در اروپاست.

لیگ برتر انگلیس با ارزش ۱۱.۹ میلیارد یورو گران ترین لیگ دنیا به شمار می‌آید. ارزش لیگ این کشور تقریبا ۱۰۰ برابر ارزش لیگ برتر فوتبال ایران(۱۲۱ میلیون یورو) است.

ارزش لیگ انگلیس بیش از ۲ برابر ارزش لالیگا (۵ میلیارد یورو) به عنوان دومین لیگ فوتبال دنیاست.

هفته کابوس وار فوتبال انگلیس درحالی رقم خورد که آرسنال و سیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ و رئال شکست خوردند و از راه یابی به نیمه نهایی بازماندند.

در لیگ اروپا هم لیورپول و وستهام به عنوان نمایندگان انگلیس مقابل آتالانتا و بایرلورکوزن باختند و از راه یابی به نیمه نهایی این تورنمنت بازماندند.

نشریه گاردین می‌نویسد که از سال ۲۰۱۵ تاکنون یعنی ۹ سال است که انگلیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا بدون نماینده نبوده ولی امسال «فاجعه فوتبال انگلیس» رقم خورد.

نشریه میرر گزارش می‌دهد که «۶۰ درصد فوتبالیست‌ها و مربیان گران قیمت دنیا در لیگ برتر انگلیس حضور دارند» و بقیه ۴۰ درصد در ۴ لیگ دیگر اروپا هستند ولی سهم انگلیس در نیمه نهایی تورنمنت های اروپایی «صفر» است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • گران ترین لیگ فوتبال دنیا در بن بست!
  • جاودانه شدن جانشین بیرانوند در لیگ برتر
  • رفیعی در تاریخ لیگ جاودانه شد
  • (تصاویر) ماجرای دوچرخه‌سوارهای جنگ جهانی دوم
  • گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 استقلال خوزستان
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند + فیلم
  • اولین گل گری کیهیل در لیگ برتر انگلیس (17 آوریل، 2006) / فیلم
  • وضعیت کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس در هفته گذشته به روایت هوش مصنوعی / فیلم
  • 10 کیت ماندگار و فراموش‌نشدنی در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر انگلیس / فیلم