Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@15:10:18 GMT

برگزاری برنامه‌های هفته محیط‌ زیست در چابهار

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۷۶۵۷

برگزاری برنامه‌های هفته محیط‌ زیست در چابهار

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر محیط سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: برنامه‌های هفته محیط‌زیست با شعار جهش تولید، حفظ محیط‌زیست برای توسعه پایدار ایران بامحوریت سازمان و با همکاری محیط‌زیست شهرستان چابهار و موسسه موج و مرجان از ۱۷ تا ۲۳ خردادماه برگزار می‌شود.

سعید ریگی 17 خردادماه افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا، برنامه‌های این هفته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی و بعضی از برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: سخنرانی‌های علمی مجازی با موضوع الزامات زیست محیطی سند توسعه سواحل مکران و برنامه سیپا در تالاب‌های بین‌المللی خلیج گواتر و خور باهو از برنامه‌های این هفته هستند.

مدیر محیط سازمان منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: برگزاری کارگاه هم‌اندیشی بین ذینفعان با موضوع صید ضمنی در سواحل استان سیستان‌و بلوچستان و جلسه با سمن‌ها از دیگر برنامه‌های این هفته می‌باشند.

ریگی خاطرنشان کرد: به همین مناسبت بازدید از تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهر و مراکز بیمارستانی و کارخانه بیوکمپوست و همچنین تقدیر از همیاران و خبرنگاران برتر محیط‌زیست صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محیط زیست منطقه آزاد چابهار سيستان و بلوچستان استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاجقه: وضعیت دریاچه ارومیه مناسب است

رئیس سازمان محیط زیست گفت: امسال در بحث حق آبه و رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه وزارت نیرو همکاری‌های خوبی با سازمان محیط زیست داشته است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت گفت: خوشبختانه دریاچه ارومیه وضعیت مناسبی دارد. جمعه‌ای که گذشت شاهد جشن احیای دریاچه ارومیه‌ در این شهرستان بودیم و امیدواریم با توجه به روند خوب بارش‌ها، وضعیت این دریاچه رو به بهبودی برود. 

وی افزود: امسال در بحث حق آبه و رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه وزارت نیرو همکاری‌های خوبی با سازمان محیط زیست داشته است. 

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • روزانه ۷۷۴ تن زباله در استان ایلام تولید می‌شود
  • روزانه در استان ایلام ۷۷۴ تن زباله تولید می‌شود
  • آمادگی ایران برای جلوگیری از فجایع زیست محیطی
  • راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست
  • برگزاری تور پرنده نگری در پارک جنگلی آبیدر سنندج
  • ابلاغ منشور اهداف و برنامه های عملیاتی HSE سازمان بنادر و دریانوردی
  • چهارمحال و بختیاری از جمله استان‌های پیشرو در حفظ محیط زیست است
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • سلاجقه: وضعیت دریاچه ارومیه مناسب است
  • اجرای ۲۰ برنامه در هفته زمین پاک استان