Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام سراج برای شروع دوباره مسابقات لیگ برتر با دردسر بزرگی مواجه است و مشکلات مالی در کنار ابتلای برخی اعضای این تیم به کرونا، فعلا باعث تعطیلی تمرینات شده است.

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان که خود را برای حضور در ادامه لیگ برتر آماده می‌کند، در اولین تست کرونای اعضای این تیم مشخص شد که سه نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و همین باعث شد که نفتی‌ها با حساسیت بیشتر تمرینات خود را دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نتیجه‌ی دومین تست تیم فوتبال نفت آبادان که پانزدهم خردادماه اعلام شد، مشخص شد که مجددا هفت عضو این تیم نیز به کرونا مبتلا شده‌اند. البته سه نفر قبلی به دلیل حضور در قرنطینه بهبود پیدا کرده بودند.


بهنام سراج، سرمربی تیم صنعت نفت نیز پس از اطلاع از ابتلای هفت نفر از اعضای تیمش به ویروس کرونا، ترجیح داد تا انجام تست سوم و مشخص شدن نتیجه آن، تمرینات تیمش را تعطیل کند زیرا طی روزهای گذشته این نفرات کنار هم تمرین کرده‌ بودند و او حدس می‌زد که نفرات دیگری هم درگیر این ویروس شده باشند.


تیم صنعت نفت، امروز، هفدهم خردادماه، سومین تست کرونای خود را می‌دهد و برای از سرگیری تمرینات منتظر نتیجه آن، که فردا اعلام می‌شود، خواهد ماند، نفتی‌ها از روز پنجشنبه، پانزدهم خرداد تاکنون تمرین نکرده‌اند.


با این شرایط و با توجه به تاخیر پنج روزه در آغاز تمرینات صنعت نفت به دلیل مشکلات مالی، این روزها سراج و تیمش روزهای سخت‌تری را نسبت به قبل دنبال می‌کنند، آن هم نفتی که خود را از شانس‌های کسب سهمیه آسیایی می‌داند.

صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان نفت آبادان صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۷۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت حركت از اقتصاد نفتی به سمت چرخه تولید

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ  در شورای اداری شهرستان ضمن تشکر از نیروهای مسلح با اشاره به عملیات مقتدرانه و پیروزمندانه نیروهای مسلح کشورمان در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی بارها اقداماتی علیه منافع ملی کشورمان انجام داده  و شماری از مستشاران نظامی را به شهادت رساند و این اقدام نیروهای مسلح در پاسخ به این تجاوزات انجام شد.

فتح الله توسلی افزود:  اتفاقات اخیر دو ضربه اساسی به اسرائیل وارد کرد یکی از درون  که حلقه های امنیتی آنها را در هم شکند و نیروهای مقاومت حصار پیچیده آنها را شکست و دیگری از برون بود که جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت به صورت هماهنگ عملیاتی را انجام دادند که در تاریخ رژیم صهیونیستی بی سابقه بود چون حمله پهپادی و موشک‌های بالستیک دوربرد با سوخت مایع و جامد از نقاط دوردست مرزهای این رژیم انجام شد و ایران با حملات ترکیبی مواضع این رژیم را در مناطق مختلف مورد هدف قرار داد.

او با اشاره به نامگذاری شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت: باید از اقتصاد نفتی فاصله گرفت و امکانات کشور و  منابع بانک‌ها را به چرخه تولید اختصاص داد، زیرا جهش تولید و مشارکت مردم، به عنوان نقطه هدف در اقتصاد است.


نماینده مردم بهار و کبودراهنگ ادامه داد :مشارکت مردم یعنی مردم در اداره کشور نقش داشته باشند  بیش از 10 سال است که مقام معظم رهبری شعارهای سال را اقتصادی نامگذاری کردند و همانگونه که فرمودند یکی از مسائل اصلی کشور اقتصاد است و همه ما وظیفه داریم در این رابطه تلاش بیشتری داشته باشیم.

او گفت: مسئله اقتصاد یکی از دغدغه‌های مهم همه مسئولان نظام است، حل این مسئله در اولویت قرار داشته و دارد تا مردم در زندگی خود  مشکلات معیشتی نداشته باشند،


فتح الله توسلی در بخش دیگری از صحبت های خود  با بیان اینکه در حوزه زیرساخت پروژه مهمی در حال اجراست گفت: چهاربانده کردن مسیر راه همدان-بهار- گل تپه- علیصدر به عنوان یکی از مسیرهای استراتژیک و حادثه خیز و پرخطر غرب کشور و یکی از مطالبات چندین ساله بزرگ و مهم استان همدان بود که اکنون در حال  اجراست و برای تکمیل آن باید تامین اعتبار صورت گیرد.
توسلی با تاکید بر مدیران دستگاه های اجرایی مبنی بر تعیین نقشه راه و هدف گذاری برای مجموع خود گفت: مدیران گزارش دقیق از عملکرد و برنامه خود ارسال کنند تا ارائه گزارش ها دقیق تر باشد  و قطعا برنامه ریزی و جذب اعتبارات بهتری را در پی خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه  بازگشت اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای، به خزانه پذیرفتنی نیست اظهار داشت: نقش مدیران شهرستانی در برنامه‌های توسعه و پیشرفت شهرستان باید بسیار پُررنگ و تأثیرگذار باشد و بی اطلاعی مدیران در خصوص اعتبارات و اولویت‌های شهرستان به هیچ عنوان پذیرفته نیست.
وی با یبان اینکه استان همدان به ویژه حوزه انتخابیه ظرفیت بالایی در صنایع تبدیلی دارد، افزود: اقلیم شهرستان های بهار و کبودراهنگ کشاورزی است اما به علت تغییر اقلیم و خشکسالی محیط جدیدی ایجاد شده که این شرایط را برای ما سخت تر کرده است و باید فکری برای صنایع تبدیلی شود.
توسلی با انتقاد از عملکرد بانک ها مطرح کرد: عملکردبرخی از بانک ها حقیقتاً در بخش تسهیلات تکلیفی و اشتغال و سرمایه گذاری قابل قبول نیست و مردم ناراضی هستند و باید بر عملکرد بانک ها نظارت شود.
همچنین نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ در مجلس از حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری  و از تلاش های برگزارکنندگان انتخابات قدردانی کرد و گفت:ما منتخبان مردم با  وحدت کلمه و با هماهنگی دیگر نمایندگان مردم استان، یک صدا پیگیر حل مشکلات حوزه انتخابیه خود و سایر استان خواهیم بود و از نظریات کارشناسی مردم استفاده خواهیم کرد تا با کمک هم مشکلات را شناسایی و پیگیر حل این مشکلات باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  •  استفاده از فناوری هسته‌ای برای افزایش کیفیت محصولات نفتی
  • استفاده از فناوری هسته‌ای برای افزایش کیفیت محصولات نفتی
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • بزرگترین آب شیرین کن استان در آبادان راه اندازی می شود
  • بازگشت تحریم‌های نفتی آمریکا علیه صنعت نفت ونزوئلا
  • ضرورت حركت از اقتصاد نفتی به سمت چرخه تولید
  • پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود
  • آمبولانس دریایی در جزیره خارگ راه‌اندازی می‌شود