Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@08:09:42 GMT

پایان خرداد، پایان بیمه محصولات کشاورزی

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۷۸۳۰

پایان خرداد، پایان بیمه محصولات کشاورزی

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، منوچهر پارسافر ، مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان، بیمه محصول مرکبات و تنه درختان پرتقال، چای آبی و دیم تا پایان خردادماه امسال تمدید شد.

او  ، با بیان اینکه بیمه محصولات کشاورزی شامل  باغی و تنه درختان پرتقال، چای آبی و دیم تا خردادماه امسال تمدید شده است، افزود: باغداران مرکبات، چای و گلخانه داران برای بیمه محصول تنه درختان و سازه گلخانه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:آغاز بیمه محصولات زراعی و باغی در گیلان

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه با توجه به عدم امکان حذف عامل خطر در زمان صدور بیمه‌نامه، خسارت‌هایی که تاریخ وقوع آن‌ها قبل از تاریخ بیمه‌نامه باشد، مشمول پرداخت غرامت نخواهد بود، گفت: بیمه سازه گلخانه فاقد محدودیت زمانی برای بیمه است و از هرزمانی می‌توان نسبت به صدور بیمه‌نامه اقدام کرد.

پارسافر تصریح کرد: ۲۸ دفتر نمایندگی بیمه محصولات کشاورزی در گیلان فعال است.

 

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی بیمه محصولات کشاورزی باغداران گیلان بیمه محصولات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۷۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرشاخه‌کاری درختان گردو در خلخال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حسن نورمحمدی اظهار کرد: سرشاخه کاری درختان گردو در ۵۰ هکتار از باغات گردوی شهرستان خلخال با تشکیل هشت اکیپ متخصص در بخش‌های مرکزی، خورش‌رستم و شاهرود از روزهای اخیر آغاز شده است.
وی بیان کرد: علاوه بر افزایش مقاومت درختان گردو در مقابل سرما و دیرگل دهی و برگ دهی درخت، افزایش محصول همراه با ارتقای سطح کیفیت تولید از جمله مزایای اجرای طرح سرشاخه کاری گردو است که توسط کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی همراه با آموزش باغداران اجرا می‌شود.
نورمحمدی افزایش تولید محصول گردو با مغز سفید، افزایش درصد مغز نسبت به پوست، یکنواختی محصول، بازار پسند بودن آن را از دیگر مزایای سرشاخه کاری درختان گردو عنوان کرد.
مدیر جهاد کشاورزی خلخال با بیان اینکه باغداران می‌توانند با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی و مراکز جهادکشاورزی بخش‌ها از مزایا و خدمات این طرح استفاده کنند، گفت: انتظار می رود با اجرای این طرح زمینه جوان‌سازی باغات گردو شهرستان فراهم شده و در آینده هم محصول یکنواخت و پربار و بدون آسیب از سرما تولید شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خلخال اضافه کرد: با توجه به نیاز به اصلاح غالب باغات گردوی شهرستان خلخال از طریق پیوند سرشاخه کاری و کاشت نهال‌های اصلاح شده، تحقق اهداف ذکر شده نیاز به مساعدت مسئولین استانی برای تأمین اعتبار کافی از اعتبارات ملی یا سفر ریاست جمهوری است.

بیشتر بخوانیم:
سرشاخه کاری درختان گردو برای کاهش خسارت سرمازدگی
یکی از طرح‌های پیشگیرانه در برابر سرمازدگی باغات گردو سرشاخه کاری و استفاده از ارقام دیرگل ده و مقاوم در برابر سرما زدگی است.

دیگر خبرها

  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه
  • تولید سالانه ۱۶هزار تن گیاهان دارویی در لرستان
  • بخش خصوصی ‌۱۲۲ هکتار گلخانه در استان البرز احداث کرد
  • زمین‌های کوچکی که با همت بزرگ به ارزش افزوده می‌رسد
  • سطح کشت گلخانه‌ای در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • سرشاخه‌کاری درختان گردو در خلخال
  • استقبال کشاورزان فاروجی از کشت نشایی
  • عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید
  • پذیرش اسناد درمانی بازنشستگان و صدور معرفی‌نامه بیمه تکمیلی تا پایان اردیبهشت
  • پذیرش اسناد درمانی بازنشستگان و صدور معرفی‌نامه تا پایان اردیبهشت