Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@09:34:04 GMT

دو عضو اقتصادی در آستانه حضور در هیات مدیره استقلال

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۷۹۸۱

دو عضو اقتصادی در آستانه حضور در هیات مدیره استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، هیات مدیره استقلال در حال حاضر تنها ۴ عضو دارد و با خروج قریب الوقوع کامران منزوی از این هیات مدیره، ترکیب آن دارای دو جای خالی خواهد شد.

در این خصوص خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد به زودی دو عضو اقتصادی به ترکیب هیات مدیره این باشگاه اضافه خواهند شد تا ترکیب هیات مدیره این باشگاه بعد از مدتها به حد نصاب برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر اسماعیل خلیل زاده، احمد سعادتمند، حجت نظری و کامران منزوی اعضای این هیات مدیره را تشکیل می دهند که امکان خروج منزوی از این جمع زیاد است. 

کد خبر 4942088

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران هیات مدیره استقلال تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران والیبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال فیفا کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ برتر والیبال فدراسیون کشتی وزارت ورزش و جوانان تیم ملی فوتبال ایران فوتسال هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۷۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهار معارفه جدید در بانک ملی ایران

امتداد-مراسم معارفه عباس پیروزی معاون اعتباری بانک ملی ایران،فرشاد شهید زاده نائینی سرپرست مدیریت امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، حسین قاسمی سرپرست معاونت برنامه ریزی و تحول و سید عبدالله رضوی مشاور و سرپرست مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی با حضور دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک، اعضای هیات مدیره و هیات عامل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر ابوالفضل نجارزاده در این مراسم با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و با تقدیر از خدمات رضا رفیعا که پیش از این مسئولیت مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی را بر عهده داشت،گفت: تنوع انتصابات و تغییرات در بخش مدیریتی، بخشی از رویکردی است که در هر سازمانی موجب تحول و استفاده از نیروها و ایده های جدید در مسیر پیشبرد اهداف می شود.

دکتر نجارزاده ضمن تقدیر از مدیرانی که پیش از این سمت های مربوطه را بر عهده داشتند،تاکید کرد:همه این انتصابات با توجه به توانمندی های افراد،سوابق و تجربیات آنها انجام شده است و امید می رود که این عزیزان با استفاده از تجربیات مدیرانی که پیش از این در این عرصه مشغول خدمت رسانی بوده اند،پر توان در راستای وظایف محوله اقدام کنند.

دکتر نجارزاده بیان کرد: یکی از دغدغه های مهم در بانک ملی ایران ایجاد تحول دیجیتال و فناوری است که باید با همدلی و همکاری تنگاتنگ بخش های مربوطه به نتیجه برسد.

در ادامه این مراسم عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک ،اعضای هیات مدیره و هیات عامل ضمن تقدیر از خدمات مدیران پیشین برای مدیران جدید در این سمت ها آرزوی موفقیت کردند.

همچنین عباس پیروزی معاون اعتباری بانک ملی ایران،فرشاد شهید زاده نائینی سرپرست مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی ،حسین قاسمی سرپرست معاونت برنامه ریزی و تحول و سید عبدالله رضوی مشاور و سرپرست مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی نیز در این مراسم طی سخنانی با تشریح برنامه های خود در بخش های مربوطه از حسن اعتماد مدیر عامل و اعضای هیات مدیره تقدیر و تشکر کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • جریمه‌های میلیاردی برای بیانیه‌نویسی در لیگ‌های فوتبال
  • جریمه ۲ تا ۴ میلیاردی برای بیانیه‌نویسی لیگ برتری‌ها
  • بررسی تمدید قراردادها در جلسه امروز هیات مدیره پرسپولیس
  • تفویض اختیار تمدید قراردادها به مدیرعامل پرسپولیس
  • مدیرعامل پرسپولیس اختیار تمدید قرارداد بازیکنان را گرفت
  • برگزاری چهار معارفه جدید در بانک ملی ایران
  • حمایت ویژه بانک سپه از فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی
  • کتاب «حدیث حاضر غایب» در آستانه چاپ دوم قرار گرفت
  • کناره‌گیری آقامحمدی از هیئت مدیره باشگاه استقلال
  • کناره‌گیری مهره پرنفوذ از هیات مدیره استقلال!