Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@17:50:11 GMT

نمایشگاه عکس مجازی در سایه آفتاب

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۸۰۸۲

نمایشگاه عکس مجازی در سایه آفتاب

خبرگزاری آریا- به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) نمایشگاه مجازی عكس از کودکی تا رحلت امام خمینی(ره)، با عنوان در سایه آفتاب با هدف آشنایی نسل جوان با اندیشه‌های رهبر كبیر انقلاب، به همت پردیس بین المللی ارس برگزار شده است.
به گزارش آریا به نقل از  روابط عمومی پردیس بین المللی ارس، این نمایشگاه شامل 27 قطعه عکس مربوط به نوجوانی، جوانی، بازگشت ظفرمندانه ایشان به میهن و نیزملاقات‌های هیأت‌ها و شخصیت‌ها با ایشان و همچنین دیدارهای حضرت امام خمینی(ره) با مردم و مسئولین کشور و سلوک آن حضرت با خانواده و فرزندان و همچنین تصاویری از ارتحال و تشیع جنازه میلیونی ایشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است؛ نمایشگاه در سایه آفتاب با هدف معرفی شخصیت و نگاه الهی امام راحل به اجتماع، سیاست و خانواده است که از 14 خردادماه در فضای مجازی برگزار شده است.

پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران  با هدف گسترش فعالیت در دوره های تحصیلات تکمیلی و همچنین پاسخگویی به تقاضای داوطلبان ایرانی و غیر ایرانی وتوسعه پژوهش ازطریق بررسی سوابق آموزشی - پژوهشی و مصاحبه درمقطع دکترى تخصصى(Ph.D.)، و کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.

داوطلبان برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانند به سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران و یا سایت پردیس بین‌المللی ارس به نشانی به نشانی aras.ut.ac.ir  مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امام خمینی پردیس بین المللی ارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۸۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟

به گزارش خبرگزاری مهر، کانون پرورش فکری با ۱۰۰۰ عنوان کتاب در سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت می‌کند.

انتشارات کانون پرورش فکری که بیش از ۵۷ سال سابقه فعالیت دارد، در این دوره از نمایشگاه کتاب نیز با کتاب‌های چاپ اول و تجدید چاپ مناسب برای گروه‌های سنی نوباوه (بالای ۴ سال)، نوخوان (بالای ۷ سال)، نونهال (بالای ۹ سال)، نونگاه (بالای ۱۲ سال) و نوجوان (بالای ۱۵ سال) حضور دارد.

کانون پرورش فکری در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از کتاب‌های گروه سنی مثبت صفر (کودکان بدو تولد تا ۳ سال) نیز رونمایی می‌کند. همچنین برگزاری مراسم رونمایی از کتاب‌های جدید کانون از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری در طول برگزاری این دوره از نمایشگاه به شمار می‌رود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلی امام خمینی برپا می‌شود، در سه سالن ناشران کودک و نوجوان، ناشران عمومی و ناشران آموزشی (ویژه کانون زبان) حضور دارد.

کد خبر 6086450 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • محل برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ اعلام شد
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»
  • یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی ۱۴۰۳
  • چرا شهر آفتاب محل برگزاری سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب نشد؟
  • «لی لی عامری» سازه‌های نامرعی می‌سازد
  • آغاز ثبت‌نام کتابفروشی‌ها برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • به دنبال بورسی کردن دارایی‌های مختلف شهرداری هستیم