Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@10:22:24 GMT

ارباب: فرصت خوبی است تا به کاتا توجه شود

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۸۱۰۷

ارباب: فرصت خوبی است تا به کاتا توجه شود

خبرگزاری میزان- مربی کاتای بانوان کشورمان گفت: در این شرایط بهترین فرصت است تا بیش از گذشته به کاتا توجه شود. تاریخ انتشار: 10:57 - 17 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۵۸۷

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت فدراسیون کاراته، فرحناز ارباب در خصوص بلامانع اعلام شدن فعالیت‌های کاتا اظهار داشت: گسترش کرونا در جهان تمام فعالیت‌ها از جمله ورزش را تحت الشعاع قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع سبب شد که بسیاری از باشگاه‌ها تعطیل شوند و در روند کاراته و کاتا نیز اختلالاتی به وجود آید. خدا را شکر با رعایت اصول بهداشتی حالا مجوز سرگیری تمرینات کاتا صادر شده است. امیدوارم شرایط روز به روز بهتر شود تا به زودی فعالیت ورزشکاران کومیته نیز آغاز شود.

وی افزود: وظیفه تمام فعالان در حوزه کاتا آن است که در شروع تمرینات تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا خطری متوجه مربیان و ورزشکاران نباشد. امیدوارم همه از فضای ایجاد شده بهترین استفاده را ببرند تا شاهد توجه و پیشرفت بیشتر کاتا باشیم.

مربی سازنده کاتای کشورمانبا اشاره به اینکه در روز‌های کرونایی بسیاری از ورزشکاران مجبور بودند در خانه و به دور از مربیان خود تمریناتشان را دنبال کنند، عنوان کرد: حال این فرصت ایجاد اشکالات فنی برطرف شود و ورزشکاران در تمرینات پایه، کیهون و بدنسازی به شرایط ایده‌آل برسند.

ارباب که با روابط عمومی فدراسیون کاراته صحبت می‌کرد، خاطر نشان کرد: الان فرصت خوبی است که بیش از گذشته به کاتا توجه شود. برگزاری رقابت‌های مجازی موجب شد که متوجه شویم چه استعداد‌هایی در سراسر کشور داریم. باید از این دست فعالیت‌ها بیشتر شود تا شاهد پیشرفت کاتا باشیم.

بیشتر بخوانید:
جلسه هم‌اندیشی سازمان لیگ کاراته دوشنبه برگزار می‌شود انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کاراته فدراسیون کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۸۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید فعالیت سامانه بارشی در اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی در اصفهان گفت: ۱۰۷ تیم امدادی از جمله راهداری، هلال احمر، امداد خودرو، پلیس راه و راهور و دهیاری‌ها در مناطق تحت تأثیر مستقر شدند.


منصور شیشه فروش افزود: در پی صدور هشدار سطح نارنجی مبنی بر تشدید فعالیت سامانه بارشی وارد شده به استان از سمت جنوبی و استقرار سامانه بارشی از اوایل وقت امروز تا فردا، شاهد رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، گردوخاک و تگرگ خواهیم بود که این شرایط بیشتر در مناطق جنوب، جنوب شرق، ارتفاعات سمیرم، شهرضا، نائین، ورزنه و دهاقان انتظار می‌رود.


وی گفت: با توجه به سیلابی شدن مسیل‌ها، کاهش میدان دید و لغزندگی محور‌ها و معابر شهری و روستایی، استقرار تجهیزات امدادی، آماده به‌کار بودن ماشین‌آلات در معابر شهری و روستایی و جاده‌ها، راهدارخانه‌ها، پایگاه‌های امدادی شهری و روستایی، ضرورت دارد.


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه پرهیز از سفر‌های غیرضرور، پاکسازی دهانه پل‌ها از رسوبات و توجه به توصیه‌های ایمنی از جمله موارد دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد افزود: برای پیشگیری از بروز خسارات در پی هشدار صادر شده، اداره راه اکیپ‌های خود را در ۳۲ راهدارخانه، هلال احمر در ۴۳ پایگاه جاده‌ای و اورژانس اصفهان و کاشان نیرو‌های امدادی خود را در بیش از ۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار مستقر کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • واکنش ها به درگذشت معاون دولت احمدی نژاد /قالیباف پیام داد
  • پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت «پرویز داودی»
  • ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب خواهد شد | پوشش فیبر نوری؛ بیش از ۷ میلیون خانوار
  • توجه بیشتر به مشاهیر ادبی در نمایشگاه کتاب به گردشگری ادبی کمک می‌کند
  • توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود
  • کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان قابل توجه است/ «آب» مهمترین دغدغه
  • کسب رتبه اول دادگستری ایلام در کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در اصفهان
  • فعالیت سامانه خودنویس ۲۴ ساعته شد