Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارتینز امیدوار است هم تیمی لهستانی اش با ادامه دادن به گلزنی، باواریایی ها را به یک افتخار دیگر در بوندسلیگا برساند. 

طرفداری - خاوی مارتینز در حالی که آینده درخشانی برای یاشوا کیمیش متصور است، روبرت لواندوفسکی را بهترین شماره 9 حال حاضر دنیای فوتبال می داند. 

به گزارش مارکا، لواندوفسکی با زدن 43 گل در 37 مسابقه، تا همین جای کار بهترین فصل دوران حرفه ای خودش را سپری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که بایرن مونیخ در مسیر کسب هشتمین قهرمانی پیاپی در بوندسلیگا قرار دارد، لواندوفسکی 31 ساله که به فاصله پنج بازی تا پایان فصل 4 گل از تیمو ورنر جلو است، کسب عنوان آقای گلی این لیگ برای چهارمین مرتبه را در پیش دارد.

بایرن مونیخ متکی به بازیکن خاصی نیست

مارتینز که تحت تاثیر عملکرد لواندوفسکی قرار گرفته است، در این رابطه به مارکا گفت:

او بهترین سال دوران حرفه ای خودش را سپری می کند. هر ضربه او وارد دروازه می شود. لوا یک جانور است؛ بهترین شماره 9 در جهان. امیدوارم تا ماه آگوست به همین منوال ادامه بدهد. (آیا از این می ترسم که بایرن مونیخ را ترک کند و به رئال مادرید ملحق شود؟) نه چون در گذشته هم بازیکنان بزرگی از بایرن جدا شدند ولی سران تیم به خوبی جای آن ها را پر کردند. مشخصا اگر او می رفت، ما چیز بزرگی را از دست می دادیم ولی این اتفاق نیافتد. 

یاشوا کیمیش، مدافع راست و هافبک دفاعی بایرن مونیخ هم از زمان بازگشت مسابقات بوندسلیگا فرم خیره کننده ای داشته است که مارتینز را به تحسین او وادار می کند.

یاشوا ذاتا یک رهبر است. او راه و روش رهبری کردن را می شناسد. اگر همین حالا یک اسطوره نباشد، در آینده قطعا خواهد شد. 

هانسی فلیک از نوامبر گذشته جانشین نیکو کواچ روی نیمکت بایرن مونیخ شد و از آن زمان طی 25 بازی به 22 برد دست پیدا کرده است. مارتینز اعتقاد دارد کمک مربی پیشین تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ، خیلی خوب با هم همخوانی دارند. 

 او مدت زیادی کنار یواخیم لوو کار کرد و چیزهای زیادی یاد گرفت. حالا ما شبیه به تیم ملی آلمان بازی می کنیم. شخصیت او برای باشگاهی مثل بایرن ایده آل است. او تا حد زیادی مرا یاد ویسنته دل بوسکه می اندازد: شخصی که همیشه از بازیکن انتظار دارد متوجه اهمیت تیم باشد، درست مثل زمانی که خودش فوتبالیست بود. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۸۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصتی که هوملز برای جاودانگی از دست داد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، متس هوملز مدافع برجسته و باتجربه بورروسیا دورتموند این هفته پانصدمین بازی خود را برای زنبورهای وست فالن انجام داد.

هوملز با انجام بازی این هفته تیمش که منجر به پیروزی خاج از خانه دو بر یک مقابل بورروسیا موونشن گلادباخ شد و شکست هفته قبل مقابل اشتوتگارت را به نوعی جبران کرد پانصدمین بازی خود برای بورروسیا دورتموند را انجام داد تا دومین بازیکن برتر تاریخ این باشگاه به لحاظ تعداد بازی باشد. در رتبه اول میشائل زورک قرار دارد که در آن تیم رویی ابتدای دهه 90 با دورتموند در سال 1996 قهرمان اروپا شد. زورک برای دورتموند 572 بازی انجام داده که بعید است هوملز قادر به شکستن رکورد او باشد.

نفر سوم جدول بیشترین بازی در این باشگاه رومن وایدن فلر دروازه‌بان سابق و همبازی هوملس است که 453 بازی برای این تیم انجام داده. اشتفان رویتر عضو تیم قهرمان جهان در سال 1990 همراه با تیم ملی آلمان غربی با 421 بازی و مارکو رویس دیگر کاپیان فعلی دورتموند نیز با 419 بازی نفرات بعدی لیست هستند.

این رکورد جالب در حالی برای هوملز ثبت می‌شود که او حد فاصل سال‌های 2016 تا 2019 برای بایرن مونیخ، باشگاهی که از آن شروع و رشد کرد به میدان رفت و شاید اگر آن 74 بازی‌ای که با پیراهن باواریایی‌ها به میدان رفته را با لباس دورتموند انجام داده بود حالا  نفر اول تاریخ باشگاهش می‌شد.

نکته جالب در مورد هوملز اینکه او در تمام دوران حرفه‌ای خود طی 19 سال گذشته تنها برای دو باشگاه بوروسیا دورتموند و بایرن مونیخ بازی کرده است.

دیگر خبرها

  • توماس توخل: لیگ برتر انگلیس سخت‌ترین لیگ جهان است
  • هری کین: تاتنهامی‌ها مقابل آرسنال از بایرن مونیخ حمایت می‌کنند
  • با وجود حضور در لیست فروش، سرژ گنابری تمایلی به ترک بایرن مونیخ ندارد
  • فلوریان ویرتس بخشی جدایی ناپذیر از برنامه‌های بایرن مونیخ
  • فرصتی که هوملز برای جاودانگی از دست داد (عکس)
  • بایرن و اولین شکار تابستانی از اشتوتگارت
  • طلسم شوم: خوش شانسی کومان حریف کین نشد!
  • دایو اوپامکانو: شایعات؟ قرارداد من تا سال 2026 اعتبار دارد، تا 2026!
  • تایید وجود بند فسخ در قرارداد سباستین هونس با اشتوتگارت
  • پیاده‌روترین شهر جهان کجاست؟